ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید و مشخصات پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو فاش شد

هفته گذشته اولین رندرهای پیکسل ۶ منتشر شد و ظاهر عجیب این تلفن هوشمند را نشان می‌داد. حالا چند رندر جدید به اینترنت راه پیدا کرده که علاوه بر پیکسل ۶، محصول قوی‌تری به نام ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۵

هفته گذشته اولین رندرهای پیکسل ۶ منتشر شد و ظاهر عجیب این تلفن هوشمند را نشان می‌داد. حالا چند رندر جدید به اینترنت راه پیدا کرده که علاوه بر پیکسل ۶، محصول قوی‌تری به نام پیکسل ۶ پرو را هم نشان می‌دهند. همچنین، بخشی از مشخصات پرچمداران آتی گوگل در گزارشی افشا شده است.

پیکسل ۶ پرو نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با لبه‌های خمیده دارد که دوربین سلفی آن در بخش مرکزی بالای صفحه قرار می‌گیرد. این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند و همان‌طور که پیداست، حاشیه‌های بسیار کمی اطراف نمایشگرش دارد.

پیکسل ۶ پرو

در قاب عقب پیکسل ۶ پرو دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل یک سنسور اصلی، یک سنسور فوق عریض و یک سنسور پریسکوپی خواهد بود. ابعاد دستگاه ۱۶۳.۹ در ۷۵.۸ در ۸.۹ میلی‌متر اعلام شده و ضخامت آن در بخش دوربین به ۱۱.۵ میلی‌متر می‌رسد. پیکسل ۶ پرو بلندگوی دوگانه استریو، شارژ بی‌سیم و احتمالا چیپست اختصاصی خواهد داشت.

پیکسل ۶ پرو

رندرهای جدید پیکسل ۶ مشابه رندرهای قبلی است، هرچند اطراف نمایشگر آن که تخت به نظر می‌رسد، حاشیه‌های بیشتری دیده می‌شود. این دستگاه در قاب عقب دو دوربین دارد، ولی یک سنسور کوچک دیگر هم در این ماژول پیداست که نمی‌دانیم چه کاربردی خواهد داشت. پیکسل ۶ نمایشگری ۶.۴ اینچی دارد که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار می‌گیرد.

این گوشی در سمت راست بدنه حاوی دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا و در سمت چپ شکاف سیم کارت است. پیکسل ۶ از درگاه USB-C بهره می‌برد و بلندگوی استریو دارد. ضخامت این گوشی ۸.۹ میلی‌متر است که در ماژول دوربین به ۱۱.۸ میلی‌متر می‌رسد. پیکسل ۶ هم مثل ۶ پرو از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر نمی‌دانیم که سری پیکسل ۶ چه زمانی معرفی خواهد شد، اما اگر گوگل مثل همیشه عمل کند، این خانواده باید در فصل پاییز از راه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی