ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتساپ روی قابلیت انتقال چت‌ها به شماره‌‌ تماس جدید کار می‌کند

به نظر می‌رسد واتساپ روی قابلیت جدیدی کار می‌کند تا کاربران بتوانند تمامی چت‌های خود را در این پیام رسان به شماره جدید و به راحتی منتقل کنند که با ویژگی تغییر شماره تماس که ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

به نظر می‌رسد واتساپ روی قابلیت جدیدی کار می‌کند تا کاربران بتوانند تمامی چت‌های خود را در این پیام رسان به شماره جدید و به راحتی منتقل کنند که با ویژگی تغییر شماره تماس که در حال حاضر فعال است تفاوت دارد.

این ویژگی توسط وب سایت «WABetaInfo» که ویژگی‌های معرفی نشده اپلیکیشن واتساپ را افشا می‌کند، کشف شده است و آن‌ها از تصاویر جدیدی برای انتقال بین پلتفرم‌های اندروید و iOS رونمایی کرده‌اند. در یکی از این تصاویر گزینه «انتقال به شماره دیگری» دیده می‌شود که احتمالا به ابزار دیگری مربوط می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید چت‌های خود را به شماره تلفن دیگری منتقل کنید. این امر مخصوصا زمانی که گوشی موبایل جدیدی خریداری کرده‌اید و به هر دلیلی نمی‌توانید از شماره فعلی خود روی آن استفاده کنید، بسیار مفید است. با این وجود، به جای اینکه برای شماره تلفن دیگر،  یک حساب واتساپ جدید ایجاد کنید، می‌توانید چت‌ها خود را به آن منتقل کنید.

البته واتساپ از قبل ویژگی تعویض شماره تلفن را در اختیار کاربران خود قرار داده بود که با استفاده از آن نیز چت‌های کاربران پاک نمی‌شد. اما در این روش تنها شماره مورد استفاده روی گوشی تغییر پیدا خواهد کرد. در صورتی که روش جدید برای انتقال بین سیستم عامل‌ها و بین چند گوشی مختلف بسیار موثرتر است.

در حال حاضر، اگر قصد داشته باشید چت‌های خود را پس از نصب مجدد واتساپ بازیابی کنید، نیاز است از قبل نسخه پشتیبان تهیه کنید و باید به این موضوع توجه کرد که نسخه‌های پشتیبانی اندروید فقط روی اندروید و نسخه‌های iOS فقط در iOS قابل بازیابی هستند. چند هفته پیش به این موضوع اشاره شد که واتساپ در تلاش است تا کاربران خود از یک حساب روی چندین دستگاه پشتیبانی کنند اما تاریخچه چت‌ها همزمان به شماره کاربران گره خورده بود.

این ویژگی هنوز برای هیچکدام از نسخه‌های iOS و اندروید اپلیکیشن واتساپ فعال نشده است اما انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده شاهد آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی