ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱
تکنولوژی

شیائومی اولین تصویر رسمی از ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ را منتشر کرد

شیائومی اخیرا با اعلام فروش بیش از ۲۵ میلیون ردمی نوت ۸ در بازار جهانی، معرفی نسل جدیدش را تایید کرده است. حالا این کمپانی چینی اولین تصویر رسمی از ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

شیائومی اخیرا با اعلام فروش بیش از ۲۵ میلیون ردمی نوت ۸ در بازار جهانی، معرفی نسل جدیدش را تایید کرده است. حالا این کمپانی چینی اولین تصویر رسمی از ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ را منتشر کرده که پنل جلویی آن را به نمایش می‌گذارد.

طبق توییت اخیر شیائومی، این گوشی هوشمند از برش قطره‌ای نمایشگر بهره می‌برد که تفاوتی با نسخه اصلی ندارد. در حال حاضر چینی‌ها تصویری از پنل پشتی این دستگاه منتشر نکرده‌اند، بنابراین هنوز از نحوه چیدمان دوربین اصلی اطلاعی نداریم. شاید دوربین‌ها به صورت ساده و بطور عمودی روی پشتی قرار بگیرند، شاید هم طراحی مشابه گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ داشته باشند.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ احتمالا در این ماه یا ماه آینده میلادی از راه می‌رسد، چرا که شیائومی شروع به انتشار تصاویر و اطلاعات از این محصول کرده و انتظار می‌رود در آینده حجم آن‌ها افزایش پیدا کند. در حقیقت چینی‌ها پیش از رونمایی رسمی بخشی از مشخصات این محصولشان را اعلام خواهند کرد.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱
ردمی نوت ۸ ۲۰۱۹

اگرچه شیائومی به تازگی معرفی این دستگاه را تایید کرده و تصویری از آن در اختیار علاقه‌مندان قرار داده، اما قبل از شاهد انتشار گزارش‌هایش درباره این دستگاه بودیم. برای مثال این موبایل با شماره مدل M1908C3JGG هفته گذشته تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد و پیش از آن هم تاییدیه FCC را کسب کرده بود. طبق این تاییدیه‌ها، محصول آینده شیائومی بلوتوث ۵.۲، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و رابط کاربری MIUI 12.5 خواهد داشت.

طبق شایعات ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ از نمایشگر LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. احتمالا چیپ هلیو G85 مدیاتک قلب تپنده‌اش باشد و همچنین ۴ گیگابایت رم در اختیار کاربران قرار دهد. این دستگاه در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد.

انتظار می‌رود محصول آینده شیائومی دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشد و همچنین از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی کند. احتمالا کشورهای محدودی میزبان ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی