ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی F42 5G با دریافت تاییدیه وای‌فای یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

گلکسی گلکسی F42 5G به تازگی موفق به کسب تاییدیه وای‌فای شده که از معرفی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد و البته از عدم پشتیبانی این دستگاه از وای فای ۶ حکایت دارد. گوشی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۴۵

گلکسی گلکسی F42 5G به تازگی موفق به کسب تاییدیه وای‌فای شده که از معرفی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد و البته از عدم پشتیبانی این دستگاه از وای فای ۶ حکایت دارد.

گوشی گلکسی F42 5G با شماره مدل SM-E426B موفق به کسب این تاییدیه شده که طبق آن، با یک دستگاه میان‌رده 5G روبه‌رو هستیم که از یک ویژگی جدید محروم است. این دستگاه کره‌ای‌ها نمی‌تواند از وای فای ۶ پشتیبانی کند که می‌تواند برای اکثر کاربران ناامیدکننده باشد.

از دید بسیاری از افراد ممکن است پشتیبانی از شبکه‌های پیشرفته خانگی حداقل در مقایسه با نسل پنجم شبکه‌های تلفن همراه، یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی‌ها در سال ۲۰۲۱ باشد. با این حال فرقی نمی‌کند دستگاه آینده کره‌ای‌ها چه قابلیت‌هایی دارد، چرا که کسب تاییدیه وای فای از معرفی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

گلکسی F42 5G

این گوشی هوشمند مبتنی بر گلکسی M42 5G‌ خواهد بود، بنابراین با مشخصات مشابه روبه‌رو خواهیم شد. در همین راستا می‌توانیم منتظر استفاده از تراشه اسنپدراگون 750G، رم ۶ و ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در این دستگاه باشیم.

از نظر وای‌فای، دستگاه آینده سامسونگ احتمالا حداقل از هر دو باند ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه از بدنه چند رنگ با تفاوت کم رنگ‌ها بهره ببرد و دوربین‌ها در یک ماژول مربعی شکل قرار بگیرند.

این گوشی میان‌رده از نمایشگر سوپر امولد با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی بهره می‌برد. وزن آن ۱۹۳ گرم خواهد بود و انتظار می‌رود برچسب قیمت ۳۰۰ دلاری را به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی