ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بی ام و M8 CSL در پیست نوربرگ رینگ شکار شد؛ پرچمدار تازه در میان جنگنده‌های باواریا

این روزها تست های میدانی در پیست نوربرگ رینگ در حال انجام است و با وجود این که بی ام و ادعا می کند که تنها در حال تست قطعات جدید آیرودینامیکی و ظاهری بر ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

این روزها تست های میدانی در پیست نوربرگ رینگ در حال انجام است و با وجود این که بی ام و ادعا می کند که تنها در حال تست قطعات جدید آیرودینامیکی و ظاهری بر روی سری 8 فعلی است اما به نظر می رسد که بی ام و در حال مخفی کاری در این زمینه است و طبق سنت و رسم فعلی این شرکت، باید منتظر معرفی حداقل یک مدل دیگر از سری 8 باشیم. در واقع به نظر می‌رسد که شرکت مونیخی در حال تست و توسعه بی ام و M8 CSL است که پرچمداری تازه در میان محصولات اسپرت این کمپانی محسوب می‌شود.

تفاوت‌های جذاب آیرودینامیکی به خوبی در نمای ظاهری این سری 8 مشخص است. جلو پنجره جدید، اسپیلیتر، بال عقب و حتی رینگ های متفاوت گواه از این مسئله دارد که قرار است یک نسخه سریعتر از M8 راهی بازار شود.

در مورد قوای محرکه این محصول هنوز نمی‌توان اظهار نظر دقیقی کرد. اما به نظر می‌رسد که بی ام و در حال کار بر روی یک موتور 3 لیتری توربوشارژر مجهز به 2 موتور الکتریکی است. تا این مدل ویژه را به صورت هیبریدی عرضه کند. در حال حاضر بی ام و M8 Competition در حدود 625 اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

زمان دقیق برای معرفی مدل جدید در نظر گرفته نشده است اما باید تا اواخر سال میلادی منتظر باشیم.

طی ماه‌های اخیر٬‌ بی ام و روزهای سختی را در زمینه فروش محصولات رده بالای خود پشت سر می گذارد و اتفاقا سری 8 نیز آنطور که باید و شاید فروش مناسبی را رقم نزده‌است.

در نتیجه شاید صحبت‌های این شرکت در زمینه ارائه تنها یک پکیج ظاهری و آیرودینامیکی درست باشد.

بی ام و برنامه ‌ای مختلف و متفاوتی را برای سری 8 تدارک دیده است. این مدل در مسابقات اتومبیل‌رانی نیز حضور داشت و مدل های سقف تاشو و  گرن کوپه 4 درب آن نیز علاوه بر مدل کوپه به تولید رسیده است.

حال باید دید که آیا مدل‌های دیگری از این نسل از سری 8 به تولید خواهد رسید یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی