ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

جدیدترین پهپاد DJI برای فعالیت‌های آموزشی معرفی شد

شرکت DJI که به تولید پهپاد معروف است، از جدیدترین محصول خود به نام RoboMaster Tello Talent (TT) برای فعالیت‌های آموزشی رونمایی کرد. محصول جدید این شرکت در مقایسه با مدل قبلی خود، RoboMaster Tello ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

شرکت DJI که به تولید پهپاد معروف است، از جدیدترین محصول خود به نام RoboMaster Tello Talent (TT) برای فعالیت‌های آموزشی رونمایی کرد. محصول جدید این شرکت در مقایسه با مدل قبلی خود، RoboMaster Tello EDU با ارائه ویژگی‌های چشمگیری از جمله برد توسعه جدید و برنامه‌های هوش مصنوعی بیشتر به یک منبع آموزشی بسیار قدرتمند تبدیل شده است.

نوآوری‌های مربوط به پهپاد جدید این شرکت ترکیبی از پیشرفت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از جمله گرافیک، استحکام، طراحی راحت‌تر و برنامه‌ درسی منحصر به فرد متمرکز بر پیشرفت دانش آموز در تمام سطوح می‌شود. همچنین وجود یک تراشه محاسباتی متن باز و نرم‌افزار جدید گروهی برای این محصول ثابت می‌کند که این دستگاه یک منبع و ابزار آموزشی مهم محسوب می‌شود.

پهپاد DJI

هدف اصلی واحد آموزش DJI گسترش جهانی و همکاری با مراکز آموزشی برای دستیابی به منابعی است که آموزش علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) را بهبود می‌دهد. «جیانرانگ گائو»، رئیس واحد آموزش این شرکت اعلام کرده که RoboMaster TT به طور خاص به درخواست دانش آموزان پروژه‌های STEM ساخته شده است. بنابراین این دستگاه و منابع همراه آن، دانش‌آموزان تازه‌کار را در مطالعه رباتیک و نحوه کاربرد آن در شرایط دنیای واقعی یاری می‌کند.

شرکت DJI از سال ۲۰۱۳ با رونمایی از اردوگاه دانشگاهی تابستانه خود، به توسعه آموزش رباتیک دانشجویان کمک کرده است. این شرکت در اکوسیستم رباتیک به ویژه در رابطه با هواپیماهای بدون سرنشین، نفوذ بسیار خوبی داشته است. علاوه بر این، چینی‌ها در تولید هواپیماهای بدون سرنشین برای اهداف کشاورزی کارنامه خوب و رو به رشدی دارد.

پهپاد DJI

برای این پهپاد DJI یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و به مدت ۱۳ دقیقه با حداکثر سرعت ۸ متر بر ثانیه می‌تواند تا فاصله ۱۰۰ متری زمین پرواز کند. RoboMaster TT با قیمت ۲۳۹ دلار به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی