ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو مشخصات تبلت‌های Xiaoxin Pad Plus و Xiaoxin Pad Pro 2021 را اعلام کرد

لنوو در تاریخ ۴ خرداد قصد دارد چند تبلت جدید معرفی کند که این امر شامل Xiaoxin Pad Plus و Xiaoxin Pad Pro 2021 نیز می‌شود. اکنون به فاصله دو روز تا زمان معرفی، لنوو ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

لنوو در تاریخ ۴ خرداد قصد دارد چند تبلت جدید معرفی کند که این امر شامل Xiaoxin Pad Plus و Xiaoxin Pad Pro 2021 نیز می‌شود. اکنون به فاصله دو روز تا زمان معرفی، لنوو برخی مشخصات اصلی این دو تبلت را فاش کرده است.

تبلت Xiaoxin Pad Pro 2021 از یک نمایشگر اولد ۱۱.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. بدنه تبلت از جنس فلز تراش خورده CNC است که در نازک‌ترین بخش ۵.۸ میلی متر ضخامت دارد. وزن دستگاه ۴۸۵ گرم است و به نظر می‌رسد تنها در یک نسخه عرضه شود.

لنوو تایید کرده که این تبلت از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برد. همچنین برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی اسلات کارت MicroSD نیز روی آن دیده می‌شود.

تبلت Xiaoxin Pad Pro 2021 همچنین دارای چهار اسپیکر JBL با قدرت کلی ۶ وات است. صفحه مشخصات این تبلت ضمن تایید بهره‌مندی از باتری ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعت و سنسور اثر انگشت، عنوان می‌کند به لطف دوربین سلفی دوگانه، از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی می‌کند. در پشت دستگاه نیز دو دوربین وجود دارد. لنوو تبلت خود را با رابط کاربری ZUI 12.5 و اندروید ۱۱ عرضه خواهد کرد.

تبلت Xiaoxin Pad Plus نیز دارای نمایشگر ۱۱ اینچی است اما صفحه امولد ندارد. وضوح نمایشگر آن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و سطح روشنایی ۴۰۰ نیت را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. لنوو همچنین اظهار می‌کند که نمایشگر این تبلت دارای گواهینامه TÜV Rheinland است و از ۴۰۹۶ سطح حساسیت فشار پشتیبانی می‌کند. بدنه این تبلت ۷.۹ میلی متر ضخامت دارد و وزن کلی دستگاه ۵۲۰ گرم است.

پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G در داخل آن قرار می‌گیرد و انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری ۷۷۰۰ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود. در این مدل سنسور اثر انگشت وجود ندارد اما دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند. همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت تبلت قرار دارد. از نظر نرم‌افزاری نیز لنوو تفاوت زیادی برای این دو تبلت در نظر نگرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی