ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود برنامه قطعی برق از ۳ تا ۶ خرداد

شرکت توزیع نیروی برق تهران جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی و قطعی برق پایتخت را برای تاریخ سوم تا ششم خردادماه 1400 منتشر کرد. هدف از انتشار این برنامه خاموشی، اطلاع رسانی به شهروندان عنوان شده ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۵

شرکت توزیع نیروی برق تهران جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی و قطعی برق پایتخت را برای تاریخ سوم تا ششم خردادماه 1400 منتشر کرد. هدف از انتشار این برنامه خاموشی، اطلاع رسانی به شهروندان عنوان شده است تا افراد بتوانند برای کارهای روزانه خود برنامه‌ریزی کنند.

این شرکت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد از تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی خود به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته اما موفقیت در این مهم با همکاری همه جانبه مشترکان امکان پذیر است. از همین روی مسئولان شرکت برق بابت مشکلات احتمالی عذرخواهی کرده و از شهروندان درخواست کرده‌اند با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق، این مجموعه را در تامین برق پایتخت یاری کنند.

بر پایه اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، این شرکت طبق برنامه زمان‌بندی شده اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد کرد.

این درحالی است که پس از چند روز خاموشی، روز گذشته جدول خاموشی پایتخت منتشر شد اما بنا به گفته بسیاری از شهروندان تهرانی، هیچ تطابقی با واقعیت نداشته و موجب نارضایتی آن‌ها شده بود. از همین روی مسئولان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ دست به کار شده و از طریق اپلیکیشن «برق من» و معرفی سامانه هوشمند اطلاع رسانی‌ خاموشی برق تهران در جهت اطلاع‌رسانی درست به شهروندان ساکن پایتخت گام برداشتند.

در جدیدترین اقدام نیز شاهد انتشار جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی از امروز تا آخر هفته هستیم. اگر چه این جدول پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و برخی از مشترکان نتوانسته‌اند زمان‌بندی دقیق خاموشی محل سکونت خود را بیابند. همچنین برای برخی از مشترکان در یک روز، قطعی برق در 2 بازه زمانی در نظر گرفته شده است که موجب نارضایتی افراد شده است.

اگر شما ساکن پایتخت هستید، می‌توانید جدول خاموشی‌های احتمالی برق شهر تهران از ۳ تا ۶ خرداد ۱۴۰۰ را از اینجا دانلود و مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مممممم
    مممممم | ۳ خرداد ۱۴۰۰

    رانت دزدی فساد اختلاس و... این میشه نتیجش

  • YAZDAN
    YAZDAN | ۳ خرداد ۱۴۰۰

    تو کشوری که میشه گفت تقریبا بیشترین منابع طبیعی رو بین کشور های دنیا داره کلمه قطعی برق مثل فحش میمونه

  • Alireza_rostami
    Alireza_rostami | ۳ خرداد ۱۴۰۰

    نه واقعا خوشم میاد از کل ایران همیشه همه چی برا پایتخته حتی برنامه ریزیاشون!
    برق اینجام قطع شده ولی بدون اطلاع.

    • mahdi_asdn
      mahdi_asdn | ۳ خرداد ۱۴۰۰

      ما باید خفه شیم :)

مطالب پیشنهادی