ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار جدیدترین رندرهای گلکسی تب S7 FE همراه با کیبورد

اولین تبلت فن ادیشن سامسونگ در آینده نزدیک از راه می‌رسدچرا که در هفته‌های گذشته شاهد انتشار رندرها و اطلاعات بی‌شماری درباره آن بوده‌ایم. حالا رندرهای جدیدی از گلکسی تب S7 FE به اینترنت راه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

اولین تبلت فن ادیشن سامسونگ در آینده نزدیک از راه می‌رسدچرا که در هفته‌های گذشته شاهد انتشار رندرها و اطلاعات بی‌شماری درباره آن بوده‌ایم. حالا رندرهای جدیدی از گلکسی تب S7 FE به اینترنت راه پیدا کرده که این تبلت را همراه با کیبورد نشان می‌دهد.

منبع موثق حوزه فناوری، «رولند کوانت» در توییتی این رندرها را منتشر و از نام نهایی این تبلت ابراز بی‌اطلاعی کرده است. تا به امروز شاهد اعلام نام‌های مختلفی برای این تبلت بودیم که می‌توان به گلکسی S7 لایت و گلکسی S7 ایکس ال لایت اشاره کرد، اما جدیدترین گزارش‌ها از آن با نام گلکسی S7 FE یاد می‌کنند تا مشابه گلکسی S20 FE و S21 FE باشد.

گلکسی تب S7 FE

در این رندرها، تبلت سامسونگ همراه با قاب بوک کاور به چشم می‌خورد که در کنار کیبورد، جایگاهی هم برای نگهداری قلم S Pen دارد. طبق رندرها، قاب ساده این تبلت در ۵ رنگ از راه می‌رسد که نتیجه‌اش عرضه این محصول در ۵ رنگ مشکی، آبی، نقره‌ای، سبز و صورتی است. سامسونگ ظاهرا می‌خواهد محصولات سری FE را با رنگ‌های متنوعی روانه بازار کند چرا که گلکسی S20 FE هم در چندین رنگ به فروش می‌رسد.

گلکسی تب S7 FE

برخلاف گلکسی S20 FE که شباهت‌های زیادی به گوشی‌های سری گلکسی S20 دارد، گلکسی تب S7 FE فاقد بسیاری از ویژگی‌های گلکسی تب S7 پلاس است و یک تبلت میان‌رده به حساب می‌آید. در حالی که کاربران در این تبلت به نمایشگر ۱۲.۴ اینچی و باتری ۱۰,۰۹۰ میلی‌ آمپر ساعتی دست پیدا می‌کنند، اما خبری از پنل امولد در آن نیست.

سامسونگ برای تبلت آینده‌اش یک نمایشگر LCD درنظر می‌گیرد و بجای چیپ اسنپدراگون ۸۶۵، آن را به تراشه اسنپدراگون 750G مجهز می‌کند، پردازنده‌ای که در نسخه 5G گلکسی A52 هم استفاده شده است.

گلکسی تب S7 FE که انتظار می‌رود ماه آینده میلادی از راه برسد، در نسخه‌های LTE و 5G وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی