ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر آلمان تایید کرد: سرویس‌های گوگل به زیرمجموعه سابق هواوی برمی‌گردند

طرفداران برند آنر منتظر سری آنر ۵۰ هستند چون از مدت‌ها قبل انتظار داشتند که این گوشی با خدمات گوگل به بازار بیاید. حالا شعبه آنر در آلمان از طریق صفحه توییتر خود تایید کرده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

طرفداران برند آنر منتظر سری آنر ۵۰ هستند چون از مدت‌ها قبل انتظار داشتند که این گوشی با خدمات گوگل به بازار بیاید. حالا شعبه آنر در آلمان از طریق صفحه توییتر خود تایید کرده که این خانواده بالاخره با سرویس‌های موبایل گوگل عرضه می‌شود.

صفحه توییتر آنر آلمان در پاسخ به کاربری که درباره وجود خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل در سری آنر ۵۰ پرسیده بود، وجود این سرویس‌ها را در پرچمداران بعدی این شرکت تایید کرد. این اتفاق مطمئنا برای طرفداران آنر در سراسر دنیا خبر خوبی به حساب می‌آید.

هواوی پارسال آنر را به کنسرسیومی از شرکت‌ها موسوم به Zhixin New Information Technology فروخت. به دنبال انتقال مالکیت این برند اعلام شد که آنر گفتگو با شرکت‌های آمریکایی را آغاز کرده تا با رهایی از تحریم‌های هواوی دوباره بتواند به صحنه رقابت جهانی برگردد. کوالکام و گوگل از جمله این شرکت‌ها بودند که اولی قرار است تراشه اسنپدراگون 778G و دومی خدمات و اپلیکیشن‌های خود را در اختیار سری آنر ۵۰ بگذارد.

آنر ۵۰ اولین خانواده تلفن‌های هوشمند این شرکت از زمان اعمال تحریم‌ها خواهد بود که با سرویس‌های گوگل به بازار می‌آید. زیان و توقف رشد کسب و کار هواوی باعث شد این شرکت مجبور به فروش برند آنر شود تا بتواند جریان تازه‌ای از سرمایه را به فعالیت‌های خود تزریق کند.

حالا به نظر می‌رسد که ثمرات این جدایی بالاخره دارد به بار می‌نشیند و آنر دوباره می‌تواند در بازارهای اروپا و آسیا جایگاه خود را باز پس بگیرد. البته هنوز برای نتیجه‌گیری زود است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم کیفیت محصولات جدید این شرکت در چه سطحی خواهد بود و آیا کاربران دوباره از دستگاه‌های این برند استقبال می‌کنند یا خیر. اما در هر حال، بازگشت سرویس‌های گوگل به گوشی‌های آنر اتفاق خوبی است و انتظار ما را برای دیدار با محصولات سری آنر ۵۰ دوچندان می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی