ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه رزومه لینکدین خودکار از پروفایل کاربری تهیه کنیم؟

اگر در گذشته تجارب کاری و فعالیت‌های حرفه‌ای خود را در لینکدین تعریف کرده باشید، می‌توانید به صورت خودکار یک رزومه از پروفایل خود تهیه کنید. تمامی موارد قرار گرفته در پروفایل مانند تحصیلات آکادمیک ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

اگر در گذشته تجارب کاری و فعالیت‌های حرفه‌ای خود را در لینکدین تعریف کرده باشید، می‌توانید به صورت خودکار یک رزومه از پروفایل خود تهیه کنید. تمامی موارد قرار گرفته در پروفایل مانند تحصیلات آکادمیک و سوابق شغلی در رزومه لینکدین درج خواهد شد و امکان تهیه خروجی برای استفاده‌ی آفلاین از آن هم وجود دارد. 

ساخت رزومه لینکدین سریع

برای ساخت و دانلود رزومه سریع، ابتدا وارد نسخه‌ی دسکتاپ لینکدین از طریق مرورگر شوید و در ادامه روی تصویر خود (یا پروفایل کاربری) در گوشه‌ی بالایی سمت راست کلیک کنید و گزینه‌ی View Profile را انتخاب نمایید. 

در صفحه‌ی پروفایل خود و پایین تصویر کاربری روی گزینه‌ی More کلیک کنید و از میان موارد نمایش داده شده، گزینه‌ی Save to PDF را انتخاب کنید. 

پس از چند لحظه، فایل رزومه با فرمت PDF به صورت خودکار شروع به دانلود خواهد کرد.

ساخت رزومه لینکدین سفارشی

هنگام ساخت رزومه‌ی سریع که در قسمت بالا توضیح داده شد، تمامی اطلاعات موجود در پروفایل کاربری داخل فایل PDF قرار می‌گیرد. اگر بخواهید قسمت خاصی از اطلاعات خود را ویرایش کنید می‌توانید از ابزار اختصاصی ساخت لینکدین برای ساخت رزومه‌ی حرفه‌ای بهره بگیرید. 

برای شروع ساخت رزومه سفارشی ابتدا با مرورگر دسکتاپ به سایت لینکدین مراجعه کنید و پس از کلیک روی تصویر پروفایل خود، گزینه‌ی View Profile را انتخاب کنید. در صفحه‌ی پروفایل روی More کلیک کرده و Build a Resume را انتخاب نمایید. سپس ابزار گفته شده نمایش داده می‌شود.

در پنجره‌ی Select a Resume، روی کلید Create From Profile کلیک کنید.

اکنون پنجره‌ای برای انتخاب عنوان شغلی دلخواه ظاهر می‌شود. روی باکس متنی Job Title کلیک کنید و عنوان مورد نظر را وارد نمایید. سپس می‌توانید از میان موارد پیشنهادی، یک گزینه را انتخاب و در آخر روی کلید Apply کلیک کنید.

حال در صفحه‌ی ویرایشگر اصلی ابزار ساخت رزومه قرار دارید. در این قسمت می‌توانید موارد دلخواه را به رزومه اضافه یا حذف کنید. برای چنین کاری تنها کافی است تا روی علامت مداد در کنار هر بخش کلیک کنید.

سپس پنجره‌ای جدید باز خواهد شد که می‌توانید متن هر بخش را در آن ویرایش کنید. پس از اتمام کار روی کلید Save کلیک کنید. برای حذف کامل هر قسمت نیز می‌توانید کلید Delete را بزنید.

پس از اتمام ویرایش روی کلید Preview در قسمت بالایی صفحه کلیک کنید تا پیش‌نمایشی از رزومه را مشاهده نمایید.

اگر از نتیجه‌ی کار رضایت دارید با انتخاب کلید More و سپس انتخاب گزینه‌ی Download as PDF می‌توانید از رزومه لینکدین سفارشی خود، فایل خروجی تهیه و دانلود کنید. 

دانلود رزومه لینکدین سایر کاربران

علاوه بر امکان دانلود رزومه‌ی شخصی، می‌توانید رزومه‌ی سایر کاربران را نیز دانلود کنید. این قابلیت حتی برای افرادی که با آن‌ها اتصال ندارید نیز امکان‌پذیر است. البته تنها می‌توان ۲۰۰ رزومه را به چنین شیوه‌ای دانلود کرد، اما برای دانلود رزومه‌های شخصی محدودیتی وجود ندارد. 

برای دانلود رزومه‌ی دیگر کاربران ابتدا صفحه‌ی پروفایل لینکدین آن‌ها را باز کنید. در پایین تصویر کاور کلید More را بزنید و از میان گزینه‌ها، Save to PDF را انتخاب کنید.

اکنون مرورگر به صورت خودکار فایل رزومه را دانلود خواهد کرد. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی