ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت‌های جستجوی مایکروسافت با کمک سرویس Graph ارتقا می‌یابد

مایکروسافت بهینه‌سازی‌های متنوعی را روی قابلیت‌های سرویس Microsoft Graph انجام داده است. این شرکت در ویندوز نوار جستجویی دارد که کنار منوی استارت قرار گرفته و حالا علاوه بر جستجو در وب، قرار است از ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

مایکروسافت بهینه‌سازی‌های متنوعی را روی قابلیت‌های سرویس Microsoft Graph انجام داده است. این شرکت در ویندوز نوار جستجویی دارد که کنار منوی استارت قرار گرفته و حالا علاوه بر جستجو در وب، قرار است از ابزارهای سازمانی از جمله Salesforce و Dynamics 365 برای شما نتیجه بیاورد. این ویژگی با در دسترس قرار گرفتن کانکتورهای سرویس Microsoft Graph برای توسعه‌دهندگان ممکن خواهد شد.

مایکروسافت در کنفرانس بیلد ۲۰۲۱ همچنین از Microsoft Search Federation رونمایی کرد که یک ابزار جستجوی یکپارچه‌تر برای کسب و کارهاست. این شرکت می‌گوید سازمان‌ها اغلب از ابزارهای جستجویی مثل Microsoft Search یا Azure Cognitive Search استفاده می‌کردند. حالا Search Federation قرار است این دو سیستم را برای ارائه تجربه‌ای بی‌تکلف در کنار هم در دسترس کاربران قرار دهد.

مایکروسافت قابلیت‌های جدید زیادی برای Microsoft Graph معرفی کرده و بخش زیادی از این قابلیت‌ها به کانکتورها مربوط است. کاربران این سرویس به‌زودی می‌توانند اطلاعات کارمندان را از منابع جدید به پروفایل آن‌ها اضافه کنند. این شرکت می‌گوید داده‌های کانکتور سرویس Microsoft Graph به‌زودی برای اپلیکیشن تیمز و ویندوز هم قابل دستیابی خواهد بود. مایکروسافت در تابستان می‌خواهد پشتیبانی از eDiscovery را برای کانکتورهای Graph عرضه کند تا این کانکتورها از طریق همان ابزارهایی که در مایکروسافت ۳۶۵ وجود دارد، قابل یافتن باشند.

ردموندی‌ها همچنین از ابزار جدیدی به نام Organization Explorer پرده برداشتند که یک اپ توکار برای Outlook است. این ابزار به کارمندان یک سازمان اجازه می‌دهد راحت‌تر سایر کارمندانی را بیابند که در پروژه‌های خاص با هم مهارت‌های مشترک دارند و آسان‌تر با آن‌ها ارتباط بگیرند. ابزار Organization Explorer در تابستان امسال عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی