ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تشکیل «شورای استخراج بیت کوین» با کمک ایلان ماسک برای حل مشکلات رمزارزها

«مایکل سیلور»، مدیرعامل میکرواستراتژی با انتشار توییتی از ملاقات مهمی با ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و برخی استخراج کنندگان بیت کوین در آمریکای شمالی خبر داد. این گروه توافق کرده‌اند تا «شورای استخراج بیت کوین» ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

«مایکل سیلور»، مدیرعامل میکرواستراتژی با انتشار توییتی از ملاقات مهمی با ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و برخی استخراج کنندگان بیت کوین در آمریکای شمالی خبر داد. این گروه توافق کرده‌اند تا «شورای استخراج بیت کوین» (Bitcoin Mining Council) را با هدف حل برخی مشکلات مربوط به رمزارزها از جمله موضوع شفافیت استفاده از انرژی و همچنین تسریع روند پایداری آن در سراسر جهان تشکیل دهند.

ایلان ماسک با انتشار توییتی اعلام کرد که این شورای مشورتی قصد دارد استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را برای استخراج رمزارزها مورد توجه قرار دهد. به گفته مدیرعامل میکرواستراتژی، در جلسه برگزار شده با حضور ایلان ماسک،‌ نمایندگانی از شرکت‌هایی همچون آرگو بلاک‌چین، بلاک‌کپ، کور ساینتیفیک، گلکسی دیجیتال، هایو بلاک‌چین، هات و ماینینگ، ماراتن دیجیتال ماینینگ و ریوت بلاک‌چین نیز حضور داشتند. البته گفته می‌شود چندین شرکت دیگر نیز نمایندگانی در جلسه داشته‌اند ولی نام آنها در توییت مطرح نشده است.

نماینده شرکت هات و ماینینگ تایید کرد که در بخشی از بحث‌های صورت گرفته، مایکل سیلور به این نکته اشاره کرده که با چنین رویکردی می‌‌توان به بازار آموزش داد که استخراج رمزارز با انرژی تجدیدپذیر امکان پذیر است و انجام چنین کاری اولویت دارد.

«پیتر وال»، مدیر عامل آرگو بلاکچین نیز در توییت دیگری اعلام کرد که به عنوان یکی از اعضای بنیانگذار شورای استخراج بیت کوین، برای استخراج رمزارز با انرژی پایدار بیشتر تلاش می‌کند و از این رویکرد به عنوان راهی درست برای رسیدن به هدف یاد کرد.

«مریک اوکاموتو»، مدیر اجرایی شرکت ماراتون دیجیتال هولدینگ نیز اعلام کرد این شرکت تمام تلاش خود را برای استخراج با انرژی تجدیدپذیر و ایجاد شفافیت در این حوزه به کار خواهد گرفت.

این جلسه در حالی برگزار شده که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا گفته بود این شرکت از پذیرش بیت کوین برای خرید خودروهای تسلا پشتیبانی نمی‌کند. این توییت باعث شد قیمت بیت کوین و به تبع آن سایر رمزارزها کاهش پیدا کند. ایلان ماسک علت این تصمیم را مصرف بالای انرژی برای استخراج بیت کوین و آسیب زدن به محیط زیست عنوان کرده بود. حالا باید دید شورای استخراج بیت کوین چه راهکارهایی را برای حل مشکلات و معضلات پیشنهاد خواهد داد و در نهایت به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی