ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویندوز ۱۱
تکنولوژی

آپدیت بعدی ویندوز، یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌ها در دهه اخیر خواهد بود

در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۲۱ «ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت از آپدیت بعدی ویندوز خبر داد که قرار است با تغییرات گسترده‌ای که دارد، یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های دهه اخیر باشد. ردموندی‌های در حال برنامه‌ریزی برای ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۵

در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۲۱ «ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت از آپدیت بعدی ویندوز خبر داد که قرار است با تغییرات گسترده‌ای که دارد، یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های دهه اخیر باشد.

ردموندی‌های در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد بزرگی در ماه ژوئن‌ (اواخر خرداد-اوایل تیرماه) هستند و قرار است در این رویداد تغییرات اساسی ویندوز را به نمایش بگذارند.

ماه  مارس ۲۰۲۰ مقامات مایکروسافت از دستیابی به هدفشان مبنی بر اجرای ماهیانه ویندوز ۱۰ روی ۱ میلیارد دستگاه خبر دادند و اوایل اردیبهشت‌ماه مایکروسافت اعلام کرد که پس از تقریبا یکسال، این میزان افزایش پیدا کرده و به ۱.۳ میلیارد دستگاه رسیده است. همه‌گیری ویروس کرونا نقش مهمی در این میان داشت و باعث رشد چشمگیر تعداد کاربران شد.

با مهم‌ترین بروزرسانی درنظر گرفته شده برای سیستم عامل ویندوز، فرصت‌های جدیدی برای مایکروسافت به وجود می‌آید تا بتواند به اهداف بزرگ‌تری نیز دست پیدا کند.

شاید عنوان کردن این موضوع که یکی از بزگترین آپدیت‌های سیستم عامل مایکروسافت قرار است در دهه اخیر انجام شود،‌ ادعای جسورانه‌ای باشد. در این آپدیت جدید قرار است تغییرات اساسی برای UI و UX در نظر گرفته شود.

هفته گذشته نیز مایکروسافت تایید کرد که دیگر قصدی برای انتشار ویندوز ۱۰ ایکس ندارد. این سیستم عامل ابتدا قرار بود برای دستگاه‌هایی با نمایشگر دوگانه مثل سرفیس نئو عرضه شود. مایکروسافت بعدا توسعه ویندوز ۱۰ ایکس را برای لپ‌تاپ‌های تک‌نمایشگر ادامه داد. ولی اواخر اردیبهشت ماه رسما اعلام کرد که کار ویندوز ۱۰ ایکس به پایان رسیده و این شرکت تمام تمرکز خود را روی ویندوز ۱۰ خواهد گذاشت.

ردموندی‌ها اخیرا گزارش سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۱ را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد افزایش تقاضا برای کامپیوتر‌ها موجب افزایش درآمد این کمپانی به ۴۱.۷ میلیارد دلار شده است. با تغییراتی که برای نسخه جدید در نظر گرفته شده، امید آن می‌رود که این شرکت بتواند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی