ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ رونمایی کرد: چیپ هلیو G85 و دوربین چهارگانه

شیائومی پس از دو سال از نسخه جدید یکی از گوشی‌های محبوبش رونمایی کرد. گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ به چیپ هلیو G85 و سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز شده است. همانطور که می‌توان از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

شیائومی پس از دو سال از نسخه جدید یکی از گوشی‌های محبوبش رونمایی کرد. گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ به چیپ هلیو G85 و سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز شده است.

همانطور که می‌توان از نام این دستگاه حدس زد، با نسخه بروز شده ردمی نوت ۸ از سال ۲۰۱۹روبه‌رو هستیم، موبایلی که به فروش بالاتر از ۲۵ میلیون نسخه در سراسر جهان دست پیدا کرده. فروش این محصول به اندازه‌ای بوده که شیائومی تصمیم گرفت نسخه جدیدش را معرفی کند.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ به چیپ هلیو G85 مدیاتک مجهز شده و بطور پیش فرض از اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 بهره می‌برد. این دستگاه همچنین در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است. سایر مشخصات این محصول تفاوتی با نسخه اصلی‌اش ندارد، البته دیگر نمی‌توانید برخلاف نسخه اصلی با آن ویدیوهای 4K بگیرید و حداکثر رزولوشن دوربین 1080p است.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱

این گوشی شیائومی در دو نسخه وارد بازار می‌شود که البته هردوی آن‌ها ۴ گیگابایت رم دارند، با این حال با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. این دستگاه در مقایسه با نسخه اصلی‌اش در رنگ‌های کمتری وارد بازار می‌شود. در حالی که ردمی نوت ۸ اصلی در ۵ رنگ وارد بازار شد، مدل جدیدش تنها در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی به فروش می‌رسد.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ مانند مدل اصلی‌اش به نمایشگر ۶.۳ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل مجهز شده که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد که شامل سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. برای تصاویر سلفی هم به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دسترسی دارید.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۸ واتی اشاره کرد، البته درون جعبه آن شارژر ۲۲.۵ واتی قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۴ خرداد ۱۴۰۰

    یه آشغال به تمام معنا ....

مطالب پیشنهادی