ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌ های جهان باز برای آیفون و اندروید

اگر تجربه‌ی بازی GTA را داشته باشید که یکی از بهترین بازی های جهان باز است، احتمالا به یاد می آورید که در کشف محیط اطرافتان محدود نبودید و اين چیزی است كه بازیکنان در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

اگر تجربه‌ی بازی GTA را داشته باشید که یکی از بهترین بازی های جهان باز است، احتمالا به یاد می آورید که در کشف محیط اطرافتان محدود نبودید و این چیزی است که بازیکنان در این سبک بازی تجربه می‌کنند. در بازی‌ های جهان باز به بازیکنان اجازه داده می شود که آزادانه با محیط در تعامل باشند.

بهترین بازی‌ های جهان باز اندروید و آیفون

در این مطلب به سراغ برخی از بهترین بازی‌ های جهان باز برای اندروید و آیفون رفته‌ایم.

Genshin Impact


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: بله

بازی Genshin Impact داستان خواهر و برادری را روایت می‌کند که باعث می‌شوند یک الهه عصبانی شده و آن‌ها را از هم جدا کند. شما در نقش یکی از این کاراکترها قرار می‌گیرید که به سرزمین بزرگ و ناشناخته‌ای به نام Teyvat تبعید شده و حالا باید به دنبال خواهر یا برادرش بگردد.

اما در راه پیدا کردن گمشده‌تان با افراد زیادی آشنا می‌شوید که هر یک داستان به خصوصی دارند، بعضی به شما کمک می‌کنند،‌ بعضی به کمکتان نیاز دارند و بعضی هم دشمنتان هستند. دنیای بازی دخترانه Genshin Impact بسیار پهناور است و اگر اهل ماجراجویی باشید، حسابی از آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی Genshin Impact

Genshin Impact

Genshin Impact

سازنده: miHoYo Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3400/839 مگابایت زبان:

Desert Skies


امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 4.1نیاز به اینترنت: خیر

داستان Desert Skies از این قرار است که شما را در نقش کسی قرار می‌دهد که قبلا یک جنایتکار بوده اما حالا می‌خواهد به نجات بشریت کمک کند. وقتی هیولاها حمله کردند تمام خانواده‌اش را از بین بردند و حالا او به یک شکارچی هیولا تبدیل شده که هیچ هیولایی در آسمان و زمین از دستش در امان نیست.

این بازی پای شما را به مکان‌های متروکه و جذابی می‌کشد که صاحبان آن‌ها جانشان را برداشته‌اند و فرار کرده‌اند. شما باید با استفاده از آیتم‌هایی که پیدا می‌کنید، سلاح بسازید و بالن خود را ارتقا بدهید تا هم جان خودتان را نجات بدهید و هم از شر هیولاها خلاص شوید.

دانلود بازی Desert Skies

Desert Skies Sandbox Survival

Desert Skies Sandbox Survival

سازنده: Playdarium قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 248.6/44 مگابایت زبان:

Sky: Children of the Light


امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

تا وقتی ستاره ها در قلمرو آسمان بودند، همه چیز خوب بود اما نفرینی از ناکجاآباد پیدا شد که همه‌چیز را بر هم زد. ستاره ها از آسمان پایین افتادند و قلمرو آسمان دیگر روی خوشبختی را ندید. حالا شما به عنوان یکی از فرزندان آسمان باید راه برطرف کردن این طلسم را پیدا کنید.

بازی Sky: Children of the Light‏ دنیای گسترده‌ای دارد که از طراحی زیبایی بهره می‌برد و مثل یک تابلوی نقاشی زیباست. اگر به دنبال یک بازی آرامش‌بخش هستید و خیلی اهل هیجان نیستید، این بازی انتخاب خوبی است.

دانلود بازی Sky: Children of the Light‏

Sky: Children of the Light‏

Sky: Children of the Light‏

سازنده: thatgamecompany قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/1000 مگابایت زبان:

Totally Reliable Delivery Service


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 3.8نیاز به اینترنت: بله

بازی Totally Reliable Delivery Service‏ ساخته شده تا به ما ثابت کند، تحویل بسته‌ها چندان هم ساده و بی دردسر نیست. در این بازی شما نقش مسئول جابجایی و تحویل بسته‌ها را دارید و حتی می‌توانید تا سقف سه نفر با دوستانتان در یک گروه قرار بگیرید و با همکاری هم وظایفی را که بر عهده‌تان قرار می‌گیرند، انجام بدهید. اگر بنا بر خوش گذراندن با دوستان باشد، این بازی بهترین انتخاب ممکن است.

دانلود بازی Totally Reliable Delivery Service‏

Totally Reliable Delivery Service‏

Totally Reliable Delivery Service‏

سازنده: TINYBUILD LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 639.4/265 مگابایت زبان:

Dragon Raja


امتیاز در گوگل پلی: 3.9امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: بله

اگر طرفدار بازی‌ های گرافیکی هستید، بازی Dragon Raja‏ را از دست ندهید.  داستان بازی در دنیایی فانتزی روایت می‌شود که اژدها موجودی واقعی است. سال‌ها قبل انسان‌ها شاه‌اژدها را در جایی به بند کشیدند اما او خودش را نجات داده و ممکن است به انسان‌ها حمله کند و انتقام بگیرد.

جان انسان‌ها در سراسر دنیا در خطر است و شما به عنوان یک جنگجو باید با سایر مبارزان متحد شوید و به تمام شهرها سفر کنید تا مطمئن شوید همه‌چیز برای روبرو شدن با اژدهای خشمگین مهیا است.

دانلود بازی Dragon Raja‏

Dragon Raja‏

Dragon Raja‏

سازنده: Famous Heart Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3800/1800 مگابایت زبان:

Spyder


امتیاز در گوگل پلی: --امتیاز در اپ استور: 4.0نیاز به اینترنت: بله

اگر می‌خواهید دنیا را از چشم ربات کوچکی ببینید که می‌تواند از هر سدی بگذرد و به هرکجا برود، بازی Spyder را امتحان کنید. یک آژانس جاسوسی، این ربات را ساخته که پیچیده ترین و کوچک‌ترین ربات موجود است و قرار است با جمع کردن اطلاعات و سر در آوردن از کار دشمنان به شما کمک کند تا جان خودتان و بقیه‌ی انسان‌ها را نجات بدهید. متاسفانه این بازی فقط برای سیستم‌عامل آیفون منتشر شده و احتمالا در آینده برای اندروید هم منتشر خواهد شد.

دانلود بازی Spyder

Spyder

Spyder

سازنده: Sumo Digital Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 3000 مگابایت زبان:

LifeAfter


بازی‌های جهان باز
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 3.9نیاز به اینترنت: بله

LifeAfter ترکیبی از بازی‌های متفاوت محسوب می‌شود. گرافیک بازی شما را یاد پابجی یا فورتنایت خواهد انداخت و دارای عناصر گیک پلی جذاب‌ترین بازی‌ های سبک بقا زامبی است.

سبک بازی LifeAfter تمام بقا است؛ بنابراین در دنیای آن که کاملا جهان باز است باید برای بقا خود تلاش کنید و البته زامبی‌ها را نابود کنید. در این بازی زامبی محور می‌توانید تجهیزات دفاعی خود را تقویت کنید تا بتوانید مقاومت خود در برابر زامبی‌ها را حفظ کنید. همچنین در دنیای جهان باز آن باید به دنبال منابع ارزشمندی باشید که باعث پیشرفت شما خواهند شد.

LifeAfter صرفا یک مفهوم قدیمی را در نظر گرفته و آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌ های جهان باز جذاب موبایل برای اندروید و آیفون کرده است. نکته جذاب اینکه بازی یک عنوان MMORPG هم محسوب می‌شود و در آن می‌توانید با بازیکنان دیگر نیز هم گروه شوید.

دانلود بازی AfterLife

LifeAfter

LifeAfter

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3900 مگابایت زبان:

EVE Echoes


بازی‌های جهان باز
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.0نیاز به اینترنت: بله

EVE Echoes یکی از پیچیده‌ترین بازی‌ های جهان باز سبک MMORPG محسوب می‌شود که برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است. این بازی به دلیل جهان و فضای بازی بسیار وسیع و گسترده خود که در آن هزاران بازیکن می‌توانند با موشک‌ها و فضاپیماهای خود در جنگ بزرگی علیه سایر بازیکنان شرکت کنند، شناخته می‌شود.

EVE Echoes تجربه منحصر به فردی را در گوشی‌های موبایل ارائه می‌کند. بازی قبلا تحت عنوان EVE Online برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود اما نسخه موبایل آن ساده‌تر و قابل دسترس‌تر است. نکته مهم دیگر اینکه تجربه بازی در موبایل کاملا رایگان بوده و البته شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. این بازی تقریبا شبیه بازی های جنگی و سبک شوتر است.

دانلود بازی EVE Echoes

EVE Echoes

EVE Echoes

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2600/2000 مگابایت زبان:

The Legend of Neverland


بازی‌های جهان باز
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: بله

The Legend of Neverland یکی از جدیدترین بازی‌ های جهان باز سبک نقش آفرینی موبایل محسوب می‌شود که سال میلادی گذشته منتشر شده است. از نظر طراحی، بازی دارای سبک بصری انیمه‌ای است و شخصیت‌های آن کاملا با دنیای انیمه‌ها (از نظر بصری) ارتباط دارند و احتمالا بسیاری را یاد بازی Genshin Impact خواهد انداخت.

اگر Genshin Impact برای شما جذابیت دارد، The Legend of Neverland نیز به همان اندازه یک بازی جذاب محسوب می‌شود که در آن‌ حتی شاهد برخی محیط‌های آشنا نیز خواهید بود. داستان بازی در دنیایی افسانه‌ای به نام Cabala رخ می‌دهد. بهشتی که در آینده‌ای دور به یک چشم انداز جهنمی تبدیل می‌شود و شما به عنوان بازیکنان باید آن را به جنبه‌های مثبت خود بازگردانید. دنیای بازی هم کاملا جهان باز است و به تمام نقاط آن به صورت آزادانه می‌توانید سفر کنید.

دانلود بازی The Legend of Neverland

The Legend of Neverland

The Legend of Neverland

سازنده: GameArk Global قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1800 مگابایت زبان:

Perfect World Mobile


بازی‌های جهان باز
امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

تا پیش از اینکه بازی‌ های سبک گاچا (Gacha) به محبوبیت زیادی دست پیدا کنند، بازی‌ های MMORPG کره‌ای از جمله بهترین عناوین سبک نقش آفرینی آنلاین محسوب می‌شدند که در سرتاسر جهان از آن‌ها استقبال می‌شد. در میان آن‌ها Perfect World یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود که تاکنون ساخته شده، زیرا آزادی عمل بسیار زیادی به بازیکنان می‌دهد تا شخصیت‌های خود را به شیوه دلخواه طراحی کنند و به صورت آزادانه در جهان باز بازی کاوش کنند.

با این حال نسخه اصلی Perfect World کمی برای دنیای امروزی قدیمی شده و خوشبختانه با Perfect World Mobile می‌توان همان دنیا را بار دیگر تجربه کرد. در این نسخه جدید همه چیز شبیه به نسخه اولیه است و تنها بازی کمی ساده‌تر شده است.

دانلود بازی Perfect World Mobile

Perfect World Mobile

Perfect World Mobile

سازنده: Perfect World Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4000/3800 مگابایت زبان:

Wilderless


بازی‌های جهان باز
امتیاز در گوگل پلی: 3.4امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

گاهی اوقات هیچ نیازی به تلاش برای بقا یا کشتار سایر بازیکنان وجود ندارد و برخی بازیکنان در تلاش هستند تا در دنیایی زیبا قرار بگیرند و از محیط آن لذت ببرند. Wilderless برای این دسته از بازیکنان طراحی شده که نوعی تجربه فوق‌العاده سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش را ارائه می‌کند. در این بازی هیچ ماموریتی برای نجات جهان وجود ندارد، هیچ موجود شیطانی در آن منتظر شما نیست و هیچ اجباری برای قدرتمندن شدن وجود ندارد.

در Wilderless فقط وارد یک جهان باز خواهید شد که می‌توانید سرتاسر آن را کاوش کنید و از ویژگی‌های جذاب و فوق‌العاده آن لذت ببرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که طبیعت بی کران و زیبا درون بازی را کشف کنید و گیم پلی ساده بازی نیز باعث افزایش لذت تجربه آن می‌شود. به طور Wilderless از جمله بهترین بازی‌ های جهان باز محسوب می‌شود که باعث آرامش بازیکنان نیز می‌شود.

دانلود بازی Wilderless

Wilderless

Wilderless

سازنده: Protopop Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 162/115 مگابایت زبان:

Frostborn


بازی‌های جهان باز
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: بله

بازی جهان باز Frostborn برای آن دسته از بازیکنان ساخته شده که به اساطیر نورس یا وایکنیگ علاقه‌مند هستند. در بازی از بسیاری از سیستم‌ها و مکانیک‌های پیچیده جهان باز استفاده شده و در آن با ترکیبی از ژانرهای مختلف مانند نقش آفرینی و بقا با عناصر چند نفره مواجه هستید.

در Frostborn شما نقش یک قهرمان وایکینگ را به عهده دارید که باید پس از سقوط میدگارد به دست مردگان، دوستان خود را برای بازسازی کشورهای بزرگ وایکینگ‌ها به دور یکدیگر جمع کنید. برای انجام این کار، باید از قدرت خدایان استفاده کنید و در عین حال به شهرک‌های خود نیز رسیدگی کنید.

دانلود بازی Frostborn

Frostborn: Action RPG

Frostborn: Action RPG

سازنده: Kefir! قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 533/376 مگابایت زبان:

Off The Road


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: خیر

Off The Road از جمله بهترین بازی‌ های جهان باز‌ی است که برای طرفداران سبک مسابقه‌ای طراحی شده است و در آن می‌توانید با کامیون خود در جاده‌های خاکی حضور داشته باشید و تجربه سرگرم‌کننده‌ای از کامیون سواری را پشت سر بگذارید.

به طور کلی Off The Road یک بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون محسوب می‌شود که با گرافیک سه بعدی بسیار خوب خود، می‌توان در جاده‌های خاکی برای چندین ساعت شما را سرگرم کند. همچنین در بازی ماموریت‌های مختلف و متنوعی قرار داده شده که با انجام آن‌ها می‌توانید امتیاز کسب کرده و کامیون خود را اراتقا دهید یا به طور کامل شخصی سازی کنید.

بازی‌ های شبیه‌سازی کامیون سواری از زمان‌ها قبل در پلتفرم‌های مختلف وجود داشته‌اند و محبوبیت زیادی دارند و حالا Off The Road این تجربه را برای موبایل ارائه کرده است.

دانلود بازی Off The Road

Off The Road - OTR Open World Driving

Off The Road - OTR Open World Driving

سازنده: DogByte Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 366 مگابایت زبان:

Six-Guns: Gang Showdown


بازی‌های جهان باز
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

بازی Red Dead Redemption باعث شده تا توجه بسیار زیادی به بازی‌های سبک ماجراجویی جهان باز اما در دنیایی وسترن شود. هرچند این بازی یک تجربه کاملا منحصر به فرد محسوب می‌شود و عملا هیچ عنوان دیگری شبیه به آن وجود ندارد اما برای طرفداران بازی‌های موبایل، Six-Guns: Gang Showdown نزدیک‌ترین گزینه به آن محسوب می‌شود. بازی عملا مانند GTA برای موبایل است اما داستان آن در مرز غربی ایالات متحده رخ می‌دهد.

با این وجود، شما می‌توانید نقش یک گاوچران یا یک تفنگدار در بیابان‌های غربی را ایفا کنید. با اسب خود در محیط اطراف بازی کاوش کنید یا به دنبال ماجراجویی‌هایی در دنیای جهان باز آن بگردید. بازی Six-Guns: Gang Showdown داستان منحصر به فرد خود را دارد و رایگان است.

دانلود بازی Six-Guns: Gang Showdown

Six-Guns: Gang Showdown

Six-Guns: Gang Showdown

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 781 مگابایت زبان:

Minecraft


بازی‌های جهان باز
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

Minecraft احتمالا تنها بازی لیست ما از بهترین بازی‌ های جهان باز باشد که نیازی به معرفی ندارد. به طور خلاصه می‌توان گفت ماینکرفت از بهترین بازی‌ های جهان باز فعلی است که به سادگی نمی‌توان آن را کنار گذاشت. علاوه بر اینکه بازی آزادی عمل بسیار زیادی به بازیکنان می‌دهد تا دنیای خود را پیاده‌سازی کنند، خلاقیت هم بخش بزرگی از آن را تشکیل می‌دهد. در مجموع بازی‌های زیادی وجود ندارند که تا چنین سطحی از سفارشی سازی را در اختیار بازیکنان قرار دهند.

بازی قبلا برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها نیز منتشر شده و جالب اینکه نسخه موبایل همان تجربه را ارائه می‌کند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که بازی رایگان نیست اما بدون شک ارزش خرید را دارد.

دانلود بازی Minecraft

Minecraft

Minecraft

سازنده: Mojang قیمت: 7.49 و 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 385 مگابایت زبان:

Stardew Valley


بازی‌های جهان باز
امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

Stardew Valley بازی جهان باز دیگری است که پیش از موبایل برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شده و به عنوان یک بازی شبیه‌سازی کشاورزی جذابیت بسیار زیادی دارد.

در این بازی که حالت داستانی منحصر به فرد خود را دارد داستان پسری را دنبال می‌کنید که یک مزرعه به او ارث رسیده و اکنون باید این مزرعه را به رشد و رونق برساند. البته بازی فقط به همین مزرعه محدود نمی‌شود و به صورت آزادانه می‌توانید در شهر بازی کاوش و جستجو کنید و با سایر شهروندان آن در ارتباط باشید.

نسخه موبایل بازی Stardew Valley همان ویژگی‌های اصلی نسخه رایانه شخصی و کنسول را ارائه می‌کند، گرافیک آن‌ها یکسان است و همچنان یک داستان مدیریت مزرعه خاص و دوست داشتنی را به ارمغان می‌گذارد.

دانلود بازی Stardew Valley

Stardew Valley

Stardew Valley

سازنده: Chucklefish Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 367/290 مگابایت زبان:

Crashlands


بازی‌های جهان باز
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

در نگاه اول بازی Crashlands ممکن است از نظر بصری شبیه به Stardew Valley به نظر برسد اما باید توجه داشت که سبک بازی‌ها متفاوت است. این بازی یک عنوان جهان باز مبارزه‌ای سبک بقا است و Stardew Valley یک بازی مدیریت کشاورزی. در این بازی شما به عنوان یک راننده کامیون کار خود را آغاز می‌کنید که در یک سیاره بیگانه گیر افتاده است و سپس باید برای بقا خود در این دنیا تلاش کنید.

در این دنیای جدید که کاملا به صورت جهان باز طراحی شده می‌توانید به صورت آزادانه کاوش کنید و منابع جدیدی به دست بیاورید که در طول ماجراجویی جدید شخصیت شما کمک زیادی خواهند کرد. همچنین موجودات بسیار زیادی در بازی قرار گرفته که باید آن‌ها را نابود کنید.

دانلود بازی Crashlands

Crashlands

Crashlands

سازنده: Butterscotch Shenanigans قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 114/122 مگابایت زبان:

ARK: Survival Evolved


بازی‌های جهان باز
امتیاز در گوگل پلی: 3.9امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

بسیاری از بازیکنان به دنبال بازی‌هایی هستند که در آن‌ها بتوانند با دیگران رقابت داشته باشند و خود را به عنوان بهترین بازیکن معرفی کنند. ARK: Survival Evolved را می‌توان از این دسته بازی‌ها توصیف کرد که علاوه بر رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها برای موبایل نیز منتشر شده و بازیکنان در جزیره‌ای با حضور دایناسورها قرار می‌دهد تا بتوانند با یکدیگر مبارزه کنند.

ARK: Survival Evolved به طور کلی یک بازی در سبک بقا محسوب می‌شود که در آن بیش از 80 نوع دایناسور مختلف وجود دارد و می‌توانید آن را با دوستان خود تجربه کنید. ساعت سازه‌های دفاعی، گسترش قلمرو، ارتقا اسلحه و تعیین استراتژی‌های مختلف بخشی از این بازی جهان باز محسوب می‌شود. شاید بتوان این بازی را بازی استراتژیک دانست.

گرافیک نسخه موبایل بازی بسیار خوب است و البته گیم پلی آن به هیچ وجه قابل مقایسه با نسخه‌های دیگر بازی نیست. البته باید به این نکته هم توجه داشت که بازی بسیار سنگین است و برای تجربه آن احتمالا به دستگاه‌های قدرتمندی نیاز پیدا خواهید کرد.

دانلود بازی ARK: Survival Evolved

ARK: Survival Evolved

ARK: Survival Evolved

سازنده: Studio Wildcard قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/2300 مگابایت زبان:

Oceanhorn


بازی‌های جهان باز
امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 4.3نیاز به اینترنت: خیر

بازی‌های Legend of Zelda همیشه مورد استقبال بسیار خوبی قرار داشته‌اند و یک چارچوب محکم برای توسعه‌دهندگان محسوب می‌شود تا در بازی‌های خود از آن‌ها الهام بگیرند. سازندگان بازی Oceanhorn نیز به خوبی این کار را انجام داده‌اند و بازی از نظر گیم پلی و گرافیک الهام بسیار زیادی از سری بازی‌ های جهان باز محبوب و موفق زلدا گرفته‌اند.

Oceanhorn با داستانی قوی و موسیقی متن به یاد ماندنی یکی از بهترین بازی‌ های جهان باز موبایل محسوب می‌شود. علاوه بر کاوش در جزایر و دریاها، بازیکنان می‌توانند در این بازی فعالیت‌های آرامش بخشی مانند ماهیگیری نیز داشته باشند تا به طور کلی یک تجربه همه جانبه و سرگرم‌کننده از بازی‌ های جهان باز ایجاد شود.

دانلود بازی Oceanhorn

Oceanhorn

Oceanhorn

سازنده: FDG Entertainment GmbH & Co.KG قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 399/260 مگابایت زبان:

Second Galaxy


امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: بله

Second Galaxy یک بازی شبیه ساز فضایی محسوب می‌شود که شاید شبیه به آن تاکنون برای پلتفرم‌های موبایل منتشر نشده است. در این بازی می‌تواند پس از پیدا کردن مکان مناسب خود در یک کهکشان وسیع که تمام نقاط آن را می‌توانید به صورت آزادانه کاوش کنید، فضاپیمای خود را ایجاد و آن را فرماندهی کنید.

در جهان باز بازی که کاملا به صورت سه بعدی ساخته شده و کهکشکان را به خوبی نشان می‌دهد، قابلیت‌های بسیار زیادی وحود دارد که در آن به عنوان سفینه خود حضور خواهید داشت. در Second Galaxy می‌توانید ماموریت‌های تنظیم شده توسط جناح‌های مختلف را انجام دهید، به شکار دزدان بپردازید یا در شکوه و عظمت فضای باز آن غوطه ور شوید.

دانلود بازی Second Galaxy

Second Galaxy

Second Galaxy

سازنده: ZlongGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2900/1900 مگابایت زبان:

سوالات متداول درباره بهترین بازی‌ های جهان باز اندروید و آیفون

بهترین بازی های جهان باز اندروید کدامند؟

از این بازی ها می‌توان به Genshin Impact به همراه LifeAfter و The Legend of Neverland اشاره کرد.

بهترین بازی های جهان باز آیفون کدامند؟

از این بازی ها می‌توان به Spyder به همراه Sky: Children of the Light‏ و Genshin Impact اشاره کرد.

بهترین بازی های جهان باز رایگان اندروید و آیفون کدامند؟

Crashlands به همراه Six-Guns: Gang Showdown و Genshin Impact از جمله این بازی‌ها هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی