ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

روبیکا
تکنولوژی

روبیکا برای میزبانی رسانه‌ای از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد

اپلیکیشن روبیکا اعلام کرده که برای حضور هر چه بیشتر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی، از آن‌ها به طور رسمی میزبانی خواهد کرد. در این صورت نامزدها می‌توانند در بستر این شبکه اجتماعی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۰

اپلیکیشن روبیکا اعلام کرده که برای حضور هر چه بیشتر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی، از آن‌ها به طور رسمی میزبانی خواهد کرد. در این صورت نامزدها می‌توانند در بستر این شبکه اجتماعی کانال رسمی بسازند و تبلیغات خود را نیز در همین پلتفرم انجام بدهند.

با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و مشخص شدن اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، رفته رفته حرارت گپ و گفت‌های مردمی و محافل سیاسی رو به افزایش است و همین باعث شده که روبیکا برای میزبانی از نامزدها اعلام آمادگی کند.

روبیکا به عنوان یک سوپر اپلیکیشن ایرانی در این روزهای همه‌گیری ویروس کرونا، آمادگی خود را برای میزبانی از نامزدهای ریاست جمهوری با هدف ارائه برنامه‌ها، برگزاری مناظرات زنده، بیان دیدگاه‌ها و به خصوص گفتگوی صوتی با کاربران در قالب اتاق اعلام کرده است. روبیکا اعلام کرده که می‌خواهد ساده‌ترین، سریع‌ترین، به صرفه‌ترین و در عین حال امن‌ترین امکانات، خدمات و محتوا منطبق بر قوانین جاری کشور را در پلتفرم خود ارائه نماید.

احتمالا یکی از قابلیت‌های روبیکا که نامزدهای ریاست جمهوری از آن استفاده بیشتری نسبت به سایر امکانات خواهند کرد، قابلیت گفتگوی صوتی در قالب اتاق و به سبک و سیاق اپلیکیشن کلاب هاوس باشد. این ویژگی اوایل اردیبهشت ماه به روبیکا اضافه شد که می‌تواند تا چندین هزار شرکت‌کننده را در خود جای داده و میزبان جمع‌های کوچک و بزرگ کاربری باشد.

با وجود این قابلیت و البته بسته‌های رایگان اینترنتی که وزارت ارتباطات برای انتخابات در اختیار عموم مردم قرار داده، روبیکا امیدوار است که بتواند میزبانی خوبی از نامزدهای ریاست جمهوری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dariu
    dariu | ۵ خرداد ۱۴۰۰

    رپورتاژ می‌روید لطفا در عنوان مطلب ذکر کنید. ضمنا خود نظام، سرما را پذیرفته؛ شما از گرما حرف می‌زنید!؟

مطالب پیشنهادی