ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اس‌اس‌دی‌ها و حافظه‌های رم ADATA در بین پرفروش‌ترین محصولات برای ماینینگ چیا

حافظه و تجهیزات ذخیره سازی ظرفیت بالا  و قابل اطمینان برای ماینینگ ارز چیا ضروری هستند. با داغ شدن تب ارزهای دیجیتال و تلاش برای استخراج آنها، بهره‌گیری از سخت‌افزار مناسب هیچ‌گاه تا این حد ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

حافظه و تجهیزات ذخیره سازی ظرفیت بالا  و قابل اطمینان برای ماینینگ ارز چیا ضروری هستند.

با داغ شدن تب ارزهای دیجیتال و تلاش برای استخراج آنها، بهره‌گیری از سخت‌افزار مناسب هیچ‌گاه تا این حد حائز اهمیت نبوده است. در ماه‌های اخیر، ارز دیجیتال چیا با استقبال بسیار خوبی از سوی ماینرها مواجه شد. برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، چیا از مدل «اثبات فضا و زمان» به جای مدل «اثبات کار» استفاده می‌کند. بنابر این در بخش نیازمندی‌های سخت‌افزاری نیز، چیا بیش از هر چیزی به حافظه ذخیره‌سازی اهمیت می‌دهد.

با توجه به جایگاه ممتاز و تجربه‌ای که ای‌دیتا در زمینه ذخیره‌سازهای با ظرفیت بالا دارد، اس‌اس‌دی‌های این شرکت به یکی از انتخاب‌های ایده‌آل برای بسیاری از ماینرهای چیا در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. در آپریل 2021 میزان سفارشات اس اس دی و  حافظه های رم  ای دیتا نسبت به ماه مارس 5 برابر شده است.

علاوه بر این، در مقالات متعددی که از سوی رسانه های معتبر در خصوص ترند جدیدی به نام چیا منتشر شده است، اس‌اس‌دی‌های ای‌دیتا راهکاری ایده‌آل برای ماینرهای چیا معرفی شده است. به‌نظر می‌رسد محبوبیت چیا و افزایش تقاضا برای خرید اس‌اس‌دی‌هایی با ظرفیت بالا  و با کیفیت  تا ماه های آتی همچنان ادامه‌دار باشد.

شالی چِن، رئیس شرکت ای‌دیتا در این خصوص می‌گوید:

«اگرچه افزایش سرسام‌آور تقاضا برای خرید اس‌اس‌دی کاملا غافلگیرکننده بود، اما اینکه ماینرهای چیا به دنبال محصولات ذخیره‌سازی با ظرفیت بالای ما هستند چندان متعجب نشدیم. در ای‌دیتا، ما همواره بر روی توسعه و ارائه راهکارهای ذخیره‌سازی با کیفیت، کارآمد و با ظرفیت بالا هستیم تا به خوبی پاسخگوی نیاز گروه‌های مختلف کاربران شامل علاقه‌مندان به کامپیوتر، گیمرها، کریتورها و ماینرهای ارزهای دیجیتال باشد.»

برای ماینرهای چیا، ذخیره‌سازهایی با قابلیت اطمینان و ظرفیت بالا اهمیت  فوق العاده ای دارد. ذخیره‌سازهای ای‌دیتا به خوبی هر دو ویژگی را پوشش می‌دهند. از بهترین اس‌اس‌دی‌های PCIe ای‌دیتا برای این امر  می‌توان به XPG SX8200 Pro ، S40G  و S70 Blade  اشاره کرد.

این اس‌اس‌دی با ظرفیت‌های ذخیره‌سازی بالا تا 4ترابایت نیز عرضه شده‌اند و کاربران می‌توانند برای دسترسی به بالاترین عملکرد، در کنار آنها از ماژول‌های رم  16 و 32 گیگابایتی  سریع XPG DDR4 3200MHz یا ماژول 32 گیگابایتی بهره ببرند. تمام دستگاه‌های ذکر شده توسط مهندسین ای‌دیتا و بر روی جدیدترین پلتفرم‌های Z590 اینتل و X570 ای‌ام‌دی برای استخراج ارز چیا تست شده‌اند تا عملکردی بی‌نقص را ارائه دهند.

With Intel Z590 platform for crypto mining
With AMD X570 platform for crypto mining

علاوه بر اس‌اس‌دی‌های ذکر شده، ای‌دیتا به‌زودی از سری جدید اس‌اس‌دی‌های خود تحت عنوان LEGEND PCIe Gen4 رونمایی خواهد کرد. این اس‌اس‌دی‌ها به ماینرهای چیا گزینه‌های کارآمدتری را ارائه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۶ خرداد ۱۴۰۰

    خدا ماینر ها رو لعنت کنه گند زدن به صنعت کامپیوتر
    و همین کمبود جهانی جیپست هم تقصیر ماینر هاست 😡🤬

  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۵ خرداد ۱۴۰۰

    چرا نوشته‌اید تحریریه دیجیاتو، بنویسید از adata پول گرفتیم براشون تبلیغ کنیم

مطالب پیشنهادی