ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت لنوو پد پرو ۲۰۲۱ با نمایشگر ۹۰ هرتزی OLED و اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

لنوو از چندین تبلت جدید رونمایی کرد که قدرتمندترین آن‌ها، لنوو پد پرو نام دارد. این دستگاه از نمایشگر ۱۱.۵ اینچی OLED بهره می‌برد و از چیپ بالارده اسنپدراگون ۸۷۰ به عنوان قلب تپنده‌اش استفاده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

لنوو از چندین تبلت جدید رونمایی کرد که قدرتمندترین آن‌ها، لنوو پد پرو نام دارد. این دستگاه از نمایشگر ۱۱.۵ اینچی OLED بهره می‌برد و از چیپ بالارده اسنپدراگون ۸۷۰ به عنوان قلب تپنده‌اش استفاده می‌کند.

تبلت لنوو پد پرو ۲۰۲۱

این دستگاه به نمایشگر ۱۱.۵ اینچی OLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه مجهز شده. این پنل که قادر به پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 است، حداکثر روشنایی برابر ۶۰۰ نیت دارد و همچنین از دالبی ویژن به همراه HDR10‌ پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند بطور جداگانه برای این تبلت قلمی با شناسایی ۴,۰۹۶ سطح فشار سفارش دهند.

تبلت لنوو پد پرو

تبلت لنوو پد پرو ۲۰۲۱ تنها ۵.۸ میلی‌متر ضخامت دارد و وزنش هم به ۴۸۵ گرم می‌رسد. لنوو برای این محصولش یک باتری ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته که تا ۱۵ ساعت پخش ویدیو شارژدهی دارد، البته بجای آن می‌توان ۸ ساعت وبگردی کرد. برای شارژ این دستگاه هم می‌توانید از فناوری Quick Charge 3.0 بهره ببرید.

این تبلت لنوو از اسپیکرهای JBL بهره می‌برد که در مجموع قدرتی برابر ۶ وات در اختیارتان قرار می‌دهد. این اسپیکرها از فناوری دالبی اتموس هم پشتیبانی می‌کنند.

تبلت لنوو پد پرو

از سایر مشخصات این تبلت می‌توان به ۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR5، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 3.1 با پشتیبانی از کارت حافظه، پورت USB-C، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱، دوربین اصلی دوگانه با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین ToF اشاره کرد.

قیمت این تبلت لنوو برابر ۳۹۰ دلار است و از ۵ روز دیگر وارد بازار چین می‌شود.

لنوو پد پلاس ۱۱

همانطور که در ابتدا گفتیم، چینی‌ها از چندین تبلت رونمایی کرده‌اند که یکی از آن‌ها، پد پلاس ۱۱ نام دارد. این دستگاه به نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل مجهز شده که نه تنها رفرش ریت ۹۰ ندارد، بلکه از HDR هم پشتیبانی نمی‌کند. با این وجود همچنان به ۴ اسپیکر JBL با قدرت ۶ وات و دالبی اتموس دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این، از قلم هم می‌توانید استفاده کنید.

اسنپدراگون 750G به عنوان قلب تپنده تبلت لنوو پد پلاس ۱۱ عمل می‌کند که توسط ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. ضمنا امکان استفاده از کارت حافظه هم برای آن وجود دارد.

انرژی این تبلت لنوو توسط یک باتری ۷۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 تامین می‌شود و برای شارژر آن باید از پورت USB-C استفاده کنید. این باتری تا ۱۲ ساعت پخش ویدیو یا ۱۲ ساعت وبگردی کاربر را همراهی می‌کند.

روی پنل پشتی آن دوربین تکی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته، با این حال در جلوی آن همچنان شاهد استفاده از دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه ToF هستیم. این دستگاه همچنین از پین‌هایی برای اتصال کیبورد بهره می‌برد.

این تبلت هم مانند برادرش از ۵ روز دیگر وارد بازار چین می‌شود، با این حال قیمتش پایین‌تر و برابر ۲۵۰ دلار است.

لنوو پد ۱۱

به سراغ ارزان‌ترین عضو این خانواده می‌رویم که شباهت زیادی به مدل پلاس دارد. این تبلت‌ها از نمایشگر یکسانی بهره می‌برد و ۴ اسپیکر دارند، با این حال مجموع قدرت اسپیکرها در مدل استاندارد به ۴ وات می‌رسد. دوربین‌ها نیز با مدل پلاس یکسان است.

تفاوت اصلی به چیپست مربوط می‌شود. مدل استاندارد از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، البته همچنان امکان استفاده از کارت حافظه وجود دارد و از کیبورد و قلم هم پشتیبانی می‌کند.

در بخش باتری تفاوتی میان لنوو پد ۱۱ و مدل پلاس به چشم نمی‌خورد، با این حال از وای فای ۵ پشتیبانی می‌کند. این تبلت در آینده نزدیک با قیمت ۱۷۰ دلار به بازار چین راه پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • danial
    danial | ۵ خرداد ۱۴۰۰

    داخل ایران که نمیاد اگر هم بیاد کلی قیمتش بالا میره

  • Reza12022
    Reza12022 | ۵ خرداد ۱۴۰۰

    کاش ایران هم بیاد

مطالب پیشنهادی