ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت یوگا پد پرو لنوو با پایه مخصوص و پورت Micro HDMI از راه رسید

لنوو در کنار پد پرو، از تبلت یوگا پد پرو هم رونمایی کرده که از پایه مخصوصی بهره می‌برد و به پورت‌های USB-C و Micro USD مجهز شده است. بنابراین می‌توان از این تبلت به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

لنوو در کنار پد پرو، از تبلت یوگا پد پرو هم رونمایی کرده که از پایه مخصوصی بهره می‌برد و به پورت‌های USB-C و Micro USD مجهز شده است. بنابراین می‌توان از این تبلت به عنوان نمایشگر خارجی لپ‌تاپ یا کنسول بازی نینتندو سوییچ استفاده کرد.

لنوو برای این تبلتش از یک نمایشگر ۱۳ اینچی LTPS LCD با رزولوشن ۱۳۵۰ در ۲۱۶۰ و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ استفاده کرده که بطور ۱۰۰ درصدی sRGB را پوشش می‌دهد. این پنل که حداکثر روشنایی برابر ۴۰۰ نیت دارد، قادر به پشتیبانی از HDR10 و دالبی ویژن است.

تبلت لنوو یوگا پد پرو به ۴ اسپیکر JBL مجهز شده که در کنار پشتیبانی از دالبی اتموس، در مجموع قدرتی برابر ۹ وات در اختیار خریداران قرار می‌دهند. این محصول به چیپ بالارده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده که توسط ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 همراهی می‌شود.

لنوو این تبلتش را به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری ZUI 12.5 مجهز کرده و امکان استفاده از قلم برای آن وجود دارد. باتری ۱۰,۲۰۰ میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در آن می‌تواند برای ۱۲ ساعت پخش ویدیو یا ۸.۵ ساعت وبگردی کاربر را همراهی کند. برای شارژ این باتری باید از پورت USB-C 3.1 استفاده کنید که از فناوری Quick Charge 4 پشتیبانی می‌کند.

یوگا پد پرو لنوو

لنوو یوگا پد پرو از وی فای ۶ و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و به دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی به همراه سنسور 3D در بخش جلویی مجهز شده و خبری از دوربین روی پنل پشتی نیست. پایه این تبلت قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای دارد.

پیش فروش این تبلت ۸۳۰ گرمی از امروز در چین آغاز شده و قیمت آن برابر ۵۱۵ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی