ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زی فولد ۲
تکنولوژی

مشخصات دوربین گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ فاش شد

پیش از فرا رسیدن موعد احتمالی رونمایی از گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ در مرداد ماه، مشخصات دوربین آن به صورت غیررسمی توسط حساب کاربری با نام «FrontTron» در توییتر به اشتراک گذاشته شد. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

پیش از فرا رسیدن موعد احتمالی رونمایی از گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ در مرداد ماه، مشخصات دوربین آن به صورت غیررسمی توسط حساب کاربری با نام «FrontTron» در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

در حدود دو هفته قبل نیز همین حساب کاربری اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین‌های گوشی تاشو جدید کره‌ای‌ها منتشر کرده بود و حالا اطلاعات قبلی را با داده‌های جدیدی به‌روز کرده است.

حساب کاربری «FrontTron» در توییتر ادعا می‌کند پنل پشتی گلکسی زد فولد ۳ احتمالا مجهز به سه دوربین شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۸ میکرومتر و حسگر IMX555، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر 3M5، اندازه پیکسل یک میکرومتر و بزرگنمایی ۲ برابری و در نهایت دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۲ میکرومتر و حسگر 3L6 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دوربین گلکسی زد فولد ۳

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید می‌‌تواند با لرزشگیر اپتیکال برای تصویربرداری باکیفیت‌تر در شرایط کم نور گزینه مناسبی باشد. انتظار می‌رود موبایل تاشو جدید کره‌ای‌ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم باشد.

براساس اطلاعات فاش شده از طریق این پست توییتر، به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند گوشی تاشو جدید خود را با دو دوربین سلفی شامل دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر و حسگر IMX374 در کنار دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با حسگر IMX471 و اندازه پیکسل یک میکرومتر به بازار عرضه کنند.

پیشتر گفته شده بود که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از حسگر سونیIMX-x71 بهره می‌برد و از نوع زیر نمایشگر خواهد بود. در نتیجه انتظار می‌رود نمایشگر داخلی دستگاه فاقد هرگونه بریدگی مخصوص دوربین سلفی باشد.

همین حساب کاربری توییتر پیشتر گفته بود که در پنل بیرونی گلکسی زد فولد ۳ دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی سونی IMX374 با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر در یک حفره جای خواهد گرفت. درنهایت باید دید سامسونگ گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی