ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالا هم‌وزن گوشی نسل قبلی خود خواهد بود

به گزارش منابع آگاه ظاهرا گوشی تاشو بعدی سامسونگ یعنی «گلکسی زد فلیپ ۳» هم وزن نسخه قبلی خود یعنی گلکسی زد فلیپ 5G خواهد بود و با وزنی معادل ۱۸۳ گرم به بازار عرضه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

به گزارش منابع آگاه ظاهرا گوشی تاشو بعدی سامسونگ یعنی «گلکسی زد فلیپ ۳» هم وزن نسخه قبلی خود یعنی گلکسی زد فلیپ 5G خواهد بود و با وزنی معادل ۱۸۳ گرم به بازار عرضه خواهد شد.

حساب کاربری «Ice universe» که معمولا خبرهای غیررسمی دنیای موبایل در توییتر بع اشتراک می‌گذارد، به این موضوع اشاره کرده است که گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ هم وزن گلکسی زد فلیپ ۵G خواهد بود. انتظار می‌رود سامسونگ طراحی گوشی تاشو آینده خود را با استفاده از نمایشگر بیرونی بزرگتر که دارای یک پوشش شیشه‌ای مات و دوربین‌های اصلی دوگانه است تغییر دهد.

همچنین انتظار می‌رود سامسونگ در این گوشی از سه دوربین استفاده کند که احتمالا شامل سنسور واید، اولترا واید و احتمالا مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد شد.

گلکسی زد فلیپ ۳

قرار دادن شارژر داخل جعبه گوشی‌های موبایل در حال حاضر به یک موضوع مهم تبدیل شده است. به همین منظور و طبق شایعات عنوان شده، سامسونگ ممکن است گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ را همراه با یک شارژر ۱۵ وات به بازار جهانی عرضه کند.

زمان عرضه رسمی گوشی هنوز مشخص نشده است، اما برخی افشاگران در گذشته عنوان کردند که گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ تابستان امسال و در تاریخ ۱۲ مردادماه با قیمتی بین ۹۹۰ تا ۱۱۹۹ دلار از راه می‌رسند. سامسونگ در سال ۲۰۲۱ می‌خواهد رقمی در حدود ۷ میلیون دستگاه موبایل تاشو بفروشد.

انتظار می‌رود این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز روانه بازار شود. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر ثانویه ۱.۴ استفاده خواهد کرد که می‌تواند پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را بطور کامل نشان دهد.

سامسونگ در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان موبایل دنیا محسوب می‌شود و در حوزه گوشی‌های تاشو نیز حضور بسیار پر رنگی دارد.گوشی‌های گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ که سال ۲۰۲۰ معرفی شدند، مورد استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. اکنون سامسونگ قصد دارد این موفقیت را یک بار دیگر تکرار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی