ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس تا پایان ۲۰۲۱ از بزرگترین کروم‌بوک بازار رونمایی می‌کند

محبوبیت کروم‌بوک‌ها در سال‌های اخیر به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا افزایش چشمگیری پیدا کرده و حالا این محصولات سهم بالایی در بازار دارند. همین استقبال بالا دلیلی برای توسعه دستگاه‌های جدیدتر است و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

محبوبیت کروم‌بوک‌ها در سال‌های اخیر به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا افزایش چشمگیری پیدا کرده و حالا این محصولات سهم بالایی در بازار دارند. همین استقبال بالا دلیلی برای توسعه دستگاه‌های جدیدتر است و ظاهرا ایسوس می‌خواهد تا پایان ۲۰۲۱ از بزرگترین کروم‌بوک بازار مجهز به نمایشگر ۱۷ اینچی رونمایی کند.

طبق گزارشی جدید، ایسوس روی اولین کروم‌بوک ۱۷ اینچی جهان کار می‌کند که نه تنها کروم‌بوک‌ها را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند، بلکه امکان استفاده از سیستم کروم او اس روی نمایشگرهای بزرگتر را فراهم خواهد کرد.

طبق این گزارش، کروم‌بوک جدید ایسوس با نام CX1700 از راه می‌رسد و البته این کمپانی هنوز برای پردازنده آن تصمیم‌گیری نکرده. ظاهرا ایسوس بین انتخاب پردازنده سلرون N5100 و پنتیوم سیلور N6000 مردد است و نمی‌داند به سراغ کدام یک از آن‌ها برای اولین کروم‌بوک ۱۷ اینچی دنیا برود.

کروم‌بوک ایسوس

این کروم‌بوک در نسخه پایه از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و در بالاترین نسخه‌اش با ۸ گیگابایت رم به فروش می‌رسد. ایسوس ظاهرا برای این محصول نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی درنظر می‌گیرد و با وجود چنین مشخصاتی، آن را با قیمت پایه ۲۹۹ دلار روانه بازار می‌کند.

در صورتی که مشخصات و همچنین قیمت افشا شده صحت داشته باشند، ایسوس می‌تواند به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند و CX1700 را به یکی از محصولات محبوب در میان کاربران تبدیل کند.

گفته می‌شود این کروم‌بوک ۱۷ اینچی در ماه اوت (مرداد - شهریور) معرفی می‌شود که با توجه به نزدیکی به زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، می‌تواند درآمد خوبی برای ایسوس رقم بزند.

در صورتی که ایسوس در این مسیر گام بردارد و کروم‌بوکی با نمایشگر ۱۷ اینچی وارد بازار کند، مسلما شرکت‌های دیگری هم کروم‌بوک‌های ۱۷ اینچی را در سبد محصولاتشان قرار می‌دهند، البته اگر چنین محصولی در بازار با استقبال خریداران مواجه شود. اگر ایسوس CX1700 شکست بخورد، احتمالا شرکت‌ها دیگر رغبتی برای توسعه چنین محصولاتی نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی