ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل مدیر باتجربه در حوزه پرداخت‌‌های جایگزین با تسلط بر حیطه رمزارزها استخدام می‌کند

اپل در وب‌سایت مخصوص استخدام، آگهی جذب نیروی متخصص در حوزه پرداخت‌های جایگزین با تجربه حداقل ۵ سال در زمینه رمزارزها به اشتراک گذاشته که خبر از تلاش این شرکت برای توسعه فناوری‌های مبتنی بر ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

اپل در وب‌سایت مخصوص استخدام، آگهی جذب نیروی متخصص در حوزه پرداخت‌های جایگزین با تجربه حداقل ۵ سال در زمینه رمزارزها به اشتراک گذاشته که خبر از تلاش این شرکت برای توسعه فناوری‌های مبتنی بر این حوزه می‌دهد.

حوزه رمزارزها در حال گسترش است و شرکت‌های بزرگ فناوری نیز به این بازار توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند. با توجه به متن آگهی استخدام اپل، به نظر می‌رسد این شرکت نیز قصد دارد روی سیستم‌های پرداخت جایگزین کار کند. در آگهی مربوطه به این نکته اشاره شده است که غول فناوری به دنبال استخدام مدیر متخصص و با تجربه‌ای در حوزه رمزارزها و سیستم‌های پرداخت جایگزین همچون کیف پول‌ دیجیتال، سیستم پرداخت BNPL و پرداخت سریع است.

جالب‌ترین نکته اشاره شده در شرح شغل مربوطه آن است که فردی که اپل قصد دارد برای این ردیف شغلی استخدام کند، باید علاوه بر ۱۰ سال سابقه کار در حوزه سیستم‌های پرداخت تجاری، ۵ سال نیز به صورت مستقیم در حوزه رمزارزها فعالیت کرده باشد.

محتوای آگهی استخدام اپل نشان می‌دهد این شرکت در فکر توسعه سیستم پرداخت خود از طریق رمزارزها است و احتمالا برنامه‌هایی را در حوزه ارزهای دیجیتال و سیستم پرداخت از طریق آن با کمک دستگاه‌های اپل دنبال می‌کند.

این نیروی متخصص قرار است در دفتر مرکزی اپل در کوپرتینو کالیفرنیا مشغول به کار شود. پیشتر تیم کوک مدیر عامل اپل، از آینده‌ای صحبت کرده بود که در آن تمام پرداخت‌ها به صورت دیجیتالی انجام می‌شود.

اواخر سال گذشته، «میچ استیوز» یکی از تحلیلگران بازارهای سرمایه RBC به اپل پیشنهاد داده بود که سیستم مبادله رمزارز را در اکوسیستم خود ایجاد کند و در حوزه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کند. میچ استیوز در همان مقطع زمانی گفته بود اگر اپل واقعا در این حوزه وارد شود، ورود این شرکت در چنین حوزه‌ای به ایالات متحده کمک می‌کند تا ظرف ۱۰ الی ۲۰  سال آینده به رهبری بزرگ در این بازار تبدیل شود.

این تحلیلگر بازار همچنین پیش بینی کرده بود که اگر اپل بخواهد کیف پول دیجیتال مبتنی بر رمزارز را توسعه دهد، چنین تصمیمی می‌تواند تا ۴۰ میلیارد دلار درآمد برای اپل به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی