ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با سهم بازار ۳۲.۹ درصدی در بازار تلویزیون‌های هوشمند صدرنشین شد

براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی آژانس تحقیقاتی «Omdia »، سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۱ با سهم بازار ۳۲.۹ درصدی در بازار تلویزیون‌های هوشمند صدرنشین و ال‌جی و سونی در رتبه‌های بعدی قرار دارند. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی آژانس تحقیقاتی «Omdia »، سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۱ با سهم بازار ۳۲.۹ درصدی در بازار تلویزیون‌های هوشمند صدرنشین و ال‌جی و سونی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

سامسونگ از سال ۲۰۰۶ تاکنون به عنوان برترین تولید کننده تلویزیون در جهان شناخته می‌شود و گزارش عملکرد این شرکت در سه ماهه اول ۲۰۲۱ نشان می‌دهد کره‌ای‌ها توانسته‌اند با فروش خوب خود کماکان جایگاه خود را در بازار حفظ کنند.

سامسونگ در بازه زمانی از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا پایان اواسط فرودین‌ماه یعنی سه ماهه اول سال جاری میلادی توانست با سهم بازار ۳۲.۹ درصدی، رکورد درآمد فروش خود را شکسته و بالاترین درصد درآمد فروش را از آن خود کند.

این در حالی است که پس از سامسونگ، شرکت ال‌جی ۱۹.۲ درصد از درآمد جهانی حاصل از فروش تلویزیون‌های هوشمند را در این فصل از آن خود کرده است. براساس گزارش منتشر شده از موسسه تحقیقات بازار Omdia سونی نیز با سهم بازار ۸ درصدی در جایگاه سوم قرار گرفته است.

سامسونگ بر بخش نمایشگرهای QLED، تلویزیون‌هی با نمایشگر بزرگ و نمایشگرهای پریمیوم تسلط خوبی بر بازار دارد. کره‌ای‌ها در سه ماهه اول سال جاری میلادی ۴۶.۶ درصد سهم بازار تلویزیون‌های پریمیوم با قیمت بالاتر از ۲۵۰۰ دلار را از آن خود کردند.

بعد از سامسونگ، شرکت‌های ال‌جی و سونی به ترتیب با سهم بازار ۲۴.۵ و ۱۷.۶ درصد از درآمد جهانی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.گفتنی است سامسونگ در بخش تلویزیون‌های ۸۰ اینچ یا بزرگتر نیز سهم بازار ۵۲.۴ درصدی را دارد.

در بخش تلویزیون‌های QLED نیز کره‌ای‌ها رشد فروش خوبی را در فصلی که گذشت تجربه کردند و میزان فروش آنها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل رقمی در حدود ۷۴.۳ درصد افزایش یافته است و به رقمی بالغ بر ۲.۶۸ میلیون دستگاه رسیده است. در همین فصل سامسونگ موفق شد ۲.۰۱ میلیون دستگاه تلویزیون QLED نیز به فروش برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی