ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید لپ‌تاپ‌های میت‌بوک D14 و D15 هواوی با پردازنده رایزن ۵۰۰۰ عرضه می‌شوند

هواوی یک بار دیگر لپ‌تاپ‌های میت‌بوک D14 و D15 را ارتقا داده و آن‌ها را به نسل آخر پردازنده‌های رایزن ۵ و ۷ AMD مجهز کرده است. به جز تراشه‌های جدید، سایر مشخصات این لپ‌تاپ‌ها ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

هواوی یک بار دیگر لپ‌تاپ‌های میت‌بوک D14 و D15 را ارتقا داده و آن‌ها را به نسل آخر پردازنده‌های رایزن ۵ و ۷ AMD مجهز کرده است. به جز تراشه‌های جدید، سایر مشخصات این لپ‌تاپ‌ها از جمله اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری هیچ تغییری پیدا نکرده است.

نسخه جدید لپ‌تاپ‌های میت‌بوک D14 و D15 از پردازنده میان‌رده رایزن ۵ 5500U یا پردازنده رایزن ۷ 5700U که قدرت بیشتری دارد، بهره می‌برند. رایزن ۵ دارای شش هسته پردازنده با حداکثر سرعت کلاک ۴.۰ گیگاهرتز بوده و رایزن ۷ از هشت هسته پردازنده و سرعت کلاک ۴.۴ گیگاهرتز بهره می‌برد.

با وجود آنکه لپ‌تاپ‌های این سری با اندازه‌های مختلف نمایشگر عرضه می‌شوند، هواوی هر دو لپ‌ تاپ خود را به همراه باتری ۵۶ وات و شارژر ۶۵ واتی دردسترس کاربران قرار می‌دهد. همچنین میت‌بوک D14 از نمایشگر ۱۴ اینچی و میت‌بوک D15 از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS بهره می‌برد. پورت‌های قابل مشاهده روی لپ‌تاپ شامل یک پورت USB-C برای شارژ، میکرو HDMI، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و دو پورت USB-A می‌شود.

در نگاه اول ممکن است احساس کنید هواوی برای این لپ‌تاپ‌ها وب‌کم در نظر نگرفته باشد اما وب‌کم آن در میان کلید‌های F6 و F7 پنهان شده که در صورت نیاز بیرون خواهد آمد. سایر مشخصات قابل توجه این لپ‌تاپ‌ها را حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD پرسرعت PCIe تشکیل می‌دهد.

زمان عرضه لپ‌تاپ‌های میت‌بوک D14 و D15 با نسل آخر پردازنده‌های رایزن ۵ و ۷ AMD برای ۱۱ خرداد ماه برنامه‌ریزی شده و قیمت آن‌ها بین ۷۲۰ تا ۸۱۵ دلار است.

در بخشی از جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D14 توسط دیجیاتو می‌خوانیم:

سال گذشته یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی بازار یعنی میت‌بوک D15 را بررسی کردیم و حالا مدل ۱۴ اینچی این محصول یعنی میت‌بوک D14 وارد بازار ایران شده است. این لپ‌تاپ ترکیب متوازنی از قدرت، کیفیت و زیبایی را ارائه می‌دهد تا هواوی بتواند در بخش میان‌رده‌های سبک‌وزن بازار نیز رقابت را ادامه دهد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی