ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از اولین کروم بوک ۱۷.۳ اینچی جهان در کنار سه مدل دیگر رونمایی کرد

ایسر از چهار مدل کروم بوک جدید با نام‌های کروم‌بوک اسپین ۷۱۳، کروم بوک ۳۱۷، کروم بوک ۳۱۴ و کروم بوک ۵۱۴ رونمایی کرد. کروم بوک ۳۱۷ نخستین کروم بوک ۱۷.۳ اینچی بازار است. لپ‌تاپَ‌های ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

ایسر از چهار مدل کروم بوک جدید با نام‌های کروم‌بوک اسپین ۷۱۳، کروم بوک ۳۱۷، کروم بوک ۳۱۴ و کروم بوک ۵۱۴ رونمایی کرد. کروم بوک ۳۱۷ نخستین کروم بوک ۱۷.۳ اینچی بازار است. لپ‌تاپَ‌های جدید با قیمت‌های مختلف و  بهره‌مندی از پردازنده‌های اینتل و مدیاتک در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

کروم‌بوک اسپین ۷۱۳
ایسر

لپ‌تاپ کروم‌بوک اسپین ۷۱۳ از نمایشگر ۱۳.۵ اینچی بهره می‌برد که قابلیت تبدیل شدن به تبلت را نیز دارد. نمایشگر لمسی IPS لپ‌تاپ دارای نسبت ابعاد ۳:۲، رزولوشن ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل، محافظ نمایشگر گوریلا گلس و بیش از ۴۰۰ نیت روشنایی است.

در این لپ‌تاپ از پردازنده نسل یازدهم تایگر لیک اینتل با پردازنده گرافیکی Iris Xe استفاده شده است. به گزارش وب‌سایت ایسر، این لپ‌تاپ اولین کروم‌بوک شرکت است که به همراه گواهینامه Intel Evo عرضه می‌شود. دستگاه جدید ایسر با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD همراه خواهد بود و روی آن پورت‌هایی مانند تاندربولت ۴، یک پورت USB-A 3.0، دو پورت USB-C، یک درگاه HDMI و سنسور اثر انگشت دیده می‌شود.

نسخه i5 کروم‌بوک اسپین ۷۱۳ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۶۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

کروم بوک ۳۱۷

کروم بوک ۳۱۷ ایسر اولین کروم‌بوک ۱۷.۳ اینچی جهان است. نمایشگر این لپ‌تاپ دارای وضوح FHD بوده و گزینه‌ای برای تبدیل آن به نمایشگر لمسی وجود دارد. این لپ‌تاپ از پردازنده‌های جدید «Jasper Lake» اینتل بهره می‌برد و دارای حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی eMMC است.

بر روی این دستگاه نیز اسلات کارت MicroSD، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، دو پورت USB-A و دو پورت USB-C دیده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از فناوری Wi-Fi 6 و یک مدل به همراه صفحه کلید با نور پس زمینه اشاره کرد. قیمت اولیه مدل پایه این لپ تاپ با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۳۷۹.۹۹ دلار است و فروش آن به صورت رسمی از ماه خرداد یا تیر آغاز خواهد شد.

کروم بوک ۳۱۴

ایسر برای افرادی که به دنبال لپ‌تاپ کوچکتری هستند، کروم بوک ۳۱۴ را با نمایشگر ۱۴ اینچی معرفی کرد. اما این مدل به همراه پردازنده مدیاتک MT8183 عرضه می‌شود که اگرچه به اندازه لپ‌تاپ‌ها مجهز به اینتل قدرتمند نخواهد بود اما باتری آن تا ۱۵ ساعت نیازی به شارژ ندارد.

کروم بوک ۳۱۴ ایسر با حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC همراه است و عرضه آن از ماه خرداد یا تیر با قیمت پایه ۲۶۹.۹۹ دلار آغاز می‌شود.

کروم بوک ۵۱۴

لپ‌تاپ کروم بوک ۵۱۴ ایسر نسخه ۱۴ اینچی قدرتمند‌تر این شرکت است که با پردازنده نسل یازدهم تایگر لیک اینتل، حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD عرضه می‌شود. قیمت پایه کروم بوک ۵۱۴ ایسر ۵۹۹.۹۹ خواهد بود و قرار است در مرداد یا شهریور ماه در دسترس کاربران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی