ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این ویدیوی تبلیغاتی استقامت ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G چند روز گذشته با تفاوت‌هایی نسبت به نسخه ۴G آن معرفی شد. اکنون این شرکت ویدیو تبلیغاتی را به اشتراک گذاشته تا نشان دهد موبایل جدیدش در برابر سقوط، ضربه، ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G چند روز گذشته با تفاوت‌هایی نسبت به نسخه ۴G آن معرفی شد. اکنون این شرکت ویدیو تبلیغاتی را به اشتراک گذاشته تا نشان دهد موبایل جدیدش در برابر سقوط، ضربه، خراشیدگی و ... مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

این ویدیو تبلیغاتی توسط رئیس محصول شرکت «وانگ توماس» به اشتراک گذاشته شده و گوشی جدید یعنی ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G را تحت آزمایش‌های مختلف قرار می‌دهد. در این ویدیو که به نظر می‌رسد قصد دارد مقاومت بسیار خوب گوشی را به نمایش بگذارد، دستگاه را تحت آزمایش‌های مختلفی قرار می‌‌دهد تا نشان دهد هیچ آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

ردمی در این ویدیو آزمایش‌های استقامت گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو را با «تست سقوط» روی یک سطح سخت آغاز می‌کند. پس از آن موبایل را به همراه برخی مواد پلاستیکی کوچک دیگر در یک دستگاه سانتریفوژ قرار می‌دهد که نمایشگر و سایر اجزای گوشی این آزمایش را نیز با موفقیت پشت سر می‌گذارند.

در ادامه این شرکت سطح آزمایش‌های خود را با پرتاب چند گردو و حتی استفاده از یک ماشین حفاری روی نمایشگر گوشی شدیدتر کرد. این شرکت پس از آن آزمایش خود را با قرار دادن گوشی و چند قطعه سنگ در یک ماشین لباسشویی عجیب‌تر کرد. باید عنوان کرد که نمایشگر گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G توسط شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس شرکت کورنینگ محافظت می‌شود که به نظر کار خود را به خوبی انجام داده است.

ویدیو در ادامه گوشی را مورد آزمایش مقاومت خمش، دوام شیشه و خراش قرار می‌دهد و همچنین این ویدیو به کاربران نشان می‌دهد که شیشه آلومینوسیلیکات جدید تا چه اندازه در برابر خم شدن مقاومت دارد. از آن جایی که این ویدیو تبلیغاتی توسط خود شرکت تهیه شده است، نمی‌توان انتظار داشت در هیچ یک از تست‌ها شکست بخورد و طی چند روز آینده ممکن است تست‌های مقاومت کاربران حرف‌های دیگری برای گفتن داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • احسان
    احسان | ۷ خرداد ۱۴۰۰

    همه کار هاو اون گوربلاگلس داره انجام میده، ارتباطی به گوشی نداره. اون گلس روی هر گوشی باشه همین اتفاق ها میوفته. خیلی گوشی های بازار از نسل های بعدی این گلس دارن استفاده میکنن

  • mrmoghari
    mrmoghari | ۷ خرداد ۱۴۰۰

    خالی بندی نیست ؟ گوشیو با کلی سنگ انداختن توو ماشین لباس شویی اونوخت هیچ خطی روش نیوفتاده :/

مطالب پیشنهادی