ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مرسدس بنز S کلاس تیونینگ منصوری با تغییرات ظاهری و فنی معرفی شد

کمپانی منصوری که یکی از مطرح‌ترین تیونرهای جهان خودرو به شمار می‌رود، در تازه‌ترین پروژه خود به سراغ مرسدس بنز S کلاس اتاق W223 رفته و طبق معمول با پکیج‌های اختصاصی آن را لوکس‌تر و ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

کمپانی منصوری که یکی از مطرح‌ترین تیونرهای جهان خودرو به شمار می‌رود، در تازه‌ترین پروژه خود به سراغ مرسدس بنز S کلاس اتاق W223 رفته و طبق معمول با پکیج‌های اختصاصی آن را لوکس‌تر و قدرتمندتر از قبل کرده است. تعویض سیستم اگزوز و برنامه ریزی مجدد پیشرانه از جمله تغییرات فنی در محصول فوق لوکس جدید منصوری هستند.

کیتی که برای این سدان پرچمدار طراحی شده، چهره مخوفی به آن بخشیده است. در ساخت این کیت منصوری باز هم از فیبرکربن استفاده کرده، هر چند به نظر می‌رسد در مقایسه با پروژه‌های قبلی میزان بهره‌گیری از این متریال گرا‌ن‌قیمت کمتر است. این تیونر پرآوازه اعتقاد دارد کیت مذکور ظاهر باوقار نسل کنونی S کلاس را بیش از پیش در کانون توجه قرار می‌دهد.

کیت منصوری برای مرسدس بنز S کلاس جدید شامل سپرهای بازطراحی شده، رکاب‌های جانبی، تزئینات زیبای مربوط به ورودی‌های هوا و دو نوع دیفیوزر عقب متفاوت می‌شود. برای علاقه‌مندان چند آپشن دیگر در نظر گرفته شده که عبارتند از دو نوع اسپویلر کوچک برای صندوق عقب، اسپویلر سقفی، شکاف‌های مخصوص برای سپر عقب، دو نوع قاب متفاوت برای آینه‌های جانبی، لوگوهای اختصاصی شرکت منصوری و سه مجموعه رینگ زیبا.

در کنار بروزآوری‌های ظاهری، منصوری آپشن‌های ویژه‌ای را برای داخل کابین S کلاس جدید نیز در نظر گرفته است. زیرپایی‌های مات، فرمان اسپرت با روکش چرمی-فیبرکربنی و پدال‌های آلومینیمی برخی از این آپشن‌ها هستند. البته در صورت سفارش مشتری، منصوری می‌تواند پوشش تمامی قسمت‌ها را با نوع دلخواه جایگزین کند!

مرسدس بنز S کلاس تیونینگ منصوری

منصوری در بخش فنی نیز پکیجی را برای نسخه‌های S400d و S500 تدارک دیده است. با سفارش این پکیج، ECU از نو برنامه‌ریزی شده و سیستم اگزوز با نمونه‌ای جدید تعویض می‌شود. در نسخه S400d خروجی موتور دیزلی به 395 اسب بخار قدرت و 837 نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا می‌کند. در مقایسه با حالت استاندارد این ارقام به ترتیب 65 و 137 واحد بیشتر هستند.

با تکیه بر این افزایش خروجی، S400d می‌تواند در 4.8 ثانیه صفر تا صد را پیموده و نهایت سرعت خود را به 270 کیلومتر در ساعت برساند. این ارقام هم به ترتیب 0.6 ثانیه و 20 کیلومتر بهبود یافته‌اند. نکته جالب اینکه به گفته منصوری این نسخه در هر صد کیلومتر فقط 6.4 لیتر سوخت مصرف می‌کند!

مرسدس بنز S کلاس تیونینگ منصوری

در مقابل قدرت نسخه S500 تیونینگ منصوری با 91 واحد رشد به 526 اسب بخار و گشتاور آن با 109 واحد رشد به 629 نیوتن متر ارتقا یافته است. این نسخه هم که مصرف سوخت آن 10.1 لیتر اعلام شده، شتابی برابر با 4.3 ثانیه داشته و مثل S400d قادر است نهایت سرعت 270 کیلومتر در ساعت را ثبت کند. در رابطه با قیمت این پروژه یا پکیج‌ها حرفی به میان نیامده، اما به رسم منصوری مبلغ پرداختی مسلما بالا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی