ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی
تکنولوژی

هواوی نام تجاری جدید «Luban» را ثبت کرد

هواوی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه نام تجاری «Luban» را به ثبت رسانده است. هرچند هنوز مشخص نیست این شرکت قصد دارد تحت این برند چه محصولاتی را معرفی کند. اما به گفته منابع آگاه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

هواوی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه نام تجاری «Luban» را به ثبت رسانده است. هرچند هنوز مشخص نیست این شرکت قصد دارد تحت این برند چه محصولاتی را معرفی کند. اما به گفته منابع آگاه غیررسمی، انتظار می‌رود بزودی دستگاه جدیدی تحت این برند رونمایی شود.

بر اساس گزارش «ITHome» هواوی پیش از این در ۲۹ آذر سال ۱۳۹۹ علامت تجاری «Huawei Luban» را با موفقیت به ثبت رسانده بود. مارک تجاری Luban به یکی از عناصر فرهنگی مهم چین و شخصیت تاریخی «لو بان» که از او به عنوان مبتکر معماری چینی یاد می‌شود و حتی به عنوان یک مهندس و مخترع نیز شناخته می‌شود، ارتباط دارد. هواوی برای نامگذاری‌های جدید از اسامی مانند «Kirin» «Kunpeng» و «Hongmeng» استفاده کرده که همه آن‌ها جز اساطیر چین محسوب می‌شوند.

هواوی

همانطور که گفته شد هنوز مشخص نیست که هواوی قصد دارد کدام یک از محصولات خود را با مارک تجاری Luban معرفی کند. در اوایل سال جاری، شرکت چینی نسخه خاص و زیبایی از گوشی نوا ۸ با نام King of Glory Edition را معرفی کرد که از طراحی جالب و ظاهر متفاوت رابط کاربری برخوردار بود. در طراحی پنل پشتی این گوشی موبایل از بنفش استفاده شده و روی آن شخصیت Luban حک شده است. جدای از طراحی، سایر مشخصات این گوشی مشابه نسخه پایه نوا ۸ بود.

بنابراین، می‌توان انتظار داشت که هواوی در آینده نسخه خاصی از یک دستگاه فعلی خود را به بازار عرضه خواهد کرد اما علامت تجاری جدید نشان می‌دهد که این شرکت چینی علاوه بر این می‌تواند روی یک سری مستقل جدید که طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات شرکت دارد، کار کند. هر چند باید توجه داشته باشیم که این موضوع هنوز تایید نشده است و باید منتظر اطلاعیه‌های رسمی شرکت هواوی باشیم.

هواوی ماه گذشته نیز دو نام تجاری جدید Novabook و NovaPad را به ثبت رسانده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی