ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان انتقال رمزارزها از پی‌پل و ونمو به کیف‌ پول‌های شخص ثالث فراهم می‌شود

کاربران «پی‌پل» و «ونمو» در آینده نزدیک می‌توانند رمزارزهای خود را به کیف پول‌های شخص ثالث منتقل کنند. در حال حاضر، کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم‌ها نسبت به خرید یا فروش رمزارزها اقدام ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

کاربران «پی‌پل» و «ونمو» در آینده نزدیک می‌توانند رمزارزهای خود را به کیف پول‌های شخص ثالث منتقل کنند. در حال حاضر، کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم‌ها نسبت به خرید یا فروش رمزارزها اقدام کنند، اما نمی‌توانند آن‌ها را به پلتفرم دیگری منتقل کنند.

هنوز مشخص نیست که این پلتفرم‌ها چه زمانی قابلیت انتقال رمزارزها به کیف پول‌های دیگر را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهند. با این حال «خوزه فرناندز دا پونته» نایب رئیس پی‌پل در مصاحبه‌ای با وب‌سایت CoinDesk تایید کرد که این تغییر به زودی برای کاربران اعمال خواهد شد.

دا پونته در این رابطه گفت:

ما می‌خواهیم [پلتفرم خود] را تا جایی که ممکن است شفاف سازی کنیم و به مصرف‌کنندگان خود این اجازه را بدهیم که از هر طریقی که می‌خواهند پرداخت‌های خود را انجام دهند. آن‌ها رمزارزهای خود را برای انجام تجارت، خرید و فروش وارد پلتفرم ما خواهند کرد و می‌خواهیم آن‌ها بتوانند رمزارزها را به مقصد مورد نظر خود ببرند.

پی‌پل در سال گذشته، هنگامی که پشتیبانی از بیت‌کوین، لایت‌کوین و اتریوم را به پلتفرم خود اضافه کرد، قابلیت خرید، نگهداری و فروش رمزارز را به صورت رسمی فعال کرد. اما در آن زمان کاربران فقط اجازه خرید، نگهداری و فروش رمزارزها را داشتند. سپس در ادامه پرداخت با استفاده از بیت کوین، اتریوم و لایت کوین در پلتفرم خود را فعال کرد.

با این وجود پی‌پل در ماه‌های اخیر دسترسی کاربران خود به دنیای رمزارزها را آسان‌تر کرده است. هرچند بسیاری از رمزارزها از جمله بیت‌کوین در چند وقت گذشته شاهد افت شدیدی بود، اما اکنون با توجه به اینکه انتقال رمزارزها از طریق اپلیکیشنی مانند پی‌پل امکان پذیر شده است، این احتمال وجود دارد که افراد بیشتری به سمت معاملات دیجیتال روی آروند. به طور کلی، پشتیبانی از انتقال رمزرارزها به کیف پول شخص ثالث می‌تواند افراد بیشتری را به سمت دنیای ارزهای دیجیتال بکشاند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • avvvvab
    avvvvab | ۸ خرداد ۱۴۰۰

    پول خیالی = قمار

مطالب پیشنهادی