ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بوگاتی با همکاری شرکت VIITA سه مدل ساعت هوشمند لاکچری عرضه می‌کند

بوگاتی، غول بزرگ خودروسازی با همکاری شرکت VIITA روی توسعه سه مدل ساعت هوشمند لاکچری کار می‌کند که قرار است آبان‌ماه در تعداد محدود به بازار عرضه شوند.  نام بوگاتی با خودروهای سوپر اسپورت و ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

بوگاتی، غول بزرگ خودروسازی با همکاری شرکت VIITA روی توسعه سه مدل ساعت هوشمند لاکچری کار می‌کند که قرار است آبان‌ماه در تعداد محدود به بازار عرضه شوند. 

نام بوگاتی با خودروهای سوپر اسپورت و شکستن رکورد سرعت پیوند خورده است. اما اکنون غول بزرگ خودروسازی اقدام به ساخت سه ساعت هوشمند پریمیوم با همکاری شرکت VIITA کرده است که قرار است توسط کمپین کیک استارتر تامین مالی شوند. 

ساعت‌های هوشمند بوگاتی بیش از هزار قطعه درون خود جای داده‌اند و از سرامیک مقاوم به خط و خش و تیتانیوم بسیار مقاوم ساخته شده‌اند. آن‌ها می‌توانند تا ۹۰ فعالیت ورزشی را مورد ردیابی قرار دهند و حسگرهای سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون هم به پایش فعالیت‌ها کمک می‌کنند. GPS داخلی ساعت‌ها نیز می‌تواند در هنگام رانندگی زمان هر دور در پیست و شتاب خودرو را اندازه‌گیری کند. حسگرهای بیولوژیک امکان پایش استرس و کیفیت خواب را فراهم می‌کنند.

اما بزرگ‌ترین نقطه ضعف ساعت‌های هوشمند بوگاتی، سیستم‌عامل آن‌ها محسوب می‌شود که به صورت مشترک توسط بوگاتی و VIITA توسعه یافته است. همچنین اپلیکیشن مخصوص ساعت برای iOS و اندروید در نظر گرفته شده است. اگرچه امکان همگام‌سازی ساعت‌ها با بیشتر گوشی‌های هوشمند بازار وجود دارد، اما پشتیبانی از سرویس‌هایی مانند گوگل فیت و اپل Health امکان‌پذیر نیست و Strava تنها گزینه‌ موجود در لیست پشتیبانی است.

تولیدکننده دستگاه‌ها، وعده‌ عمر باتری ۱۴ روز با هر بار شارژ را داده است و دلیل آن هم استفاده از نمایشگر لمسی LED رنگی با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل اعلام شده است. هر سه ساعت جدید بوگاتی تا عمق ۱۰۰ متر نسبت به نفوذ آب مقاوم هستند و با ۵ سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کمپین ساعت‌های هوشمند بوگاتی در کیک استارتر اقدام به خریداری آن‌ها کنند. قیمت ارزان‌ترین ۱۰۹۵ دلار اعلام شده است و از ماه اکتبر (آبان‌ماه) به دست خریداران می‌رسد. تنها چند صد عدد از چنین ساعت‌هایی تولید می‌شود. اگرچه بسیاری از کمپین‌های کیک استارتر به محصول نهایی ختم نمی‌شود اما نام‌های بزرگی مانند بوگاتی می‌تواند در تضمین خروجی پروژه کمک‌کننده باشد. در نهایت اگر در کمپین گفته شده ثبت نام کنید، ساعت شما در جعبه‌ی چوبی همراه با چرم گیاهی به دستتان خواهد رسید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی