ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ رونمایی هواوی میت‌پد پرو با سیستم عامل هارمونی و قلم M Pen مشخص شد

هواوی در تاریخ ۱۲ خردادماه قصد دارد تبلت میت پد پرو و ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ را با سیستم عامل هارمونی رونمایی کند. تبلت هواوی احتمالا با قلم M Pen به بازار عرضه خواهد ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

هواوی در تاریخ ۱۲ خردادماه قصد دارد تبلت میت پد پرو و ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ را با سیستم عامل هارمونی رونمایی کند. تبلت هواوی احتمالا با قلم M Pen به بازار عرضه خواهد شد.

روز گذشته اعلام شد که هواوی واچ ۳ با سیستم عامل هارمونی در این تاریخ معرفی خواهد شد، اکنون اطلاعات تازه نشان می‌دهد که هواوی در همان روز از «میت‌پد پرو» جدید با پشتیبانی از سیستم عامل هارمونی نیز رونمایی خواهد کرد. سیستم عامل هارمونی قرار است در آینده‌ای نزدیک در دسترس طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های هواوی قرار گیرد.

تیزر ارائه شده درباره دستگاه جدید هواوی حاکی یک نکته مهم است و آن‌هم مجهز بودن احتمالی آن به قلم M Pen است. با این وجود هواوی در این تیزر هیچ اطلاعات دیگری در مورد مشخصات این تبلت به اشتراک نگذاشته است. شایعات پیرامون این تبلت عنوان می‌کنند که این دستگاه ممکن است با نام «میت‌پد پرو ۲» عرضه شود.

همچنین یک بلاگر در شبکه اجتماعی ویبو نیز گزارش داد که میت‌پد پرو ۲ به همراه قلم M Pen به زودی عرضه خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است، میت‌پد پرو ۲ که با نام رمز Wanger نیز شناخته می‌شود، در اندازه‌های ۱۲.۲ و ۱۲.۶ اینچی وارد بازار خواهد شد. همچنین این تبلت احتمالا از چیپست ۵ نانومتری کایرین ۹۰۰۰ بهره می‌برد.

در فروردین ماه این تبلت در سایت صدور گواهینامه TENAA به همراه سیستم عامل هارمونی مشاهده شده بود. همچنین اخیرا مشخصات تبلت با ۸ گیگابایت حافظه رم روی وب‌سایت بنچ‌مارک Geekbench مشاهده شده بود. گواهینامه 3C نیز مشخص می‌کند که احتمالا این تبلت با شارژر ۴۰ وات عرضه شود. سایر مشخصات آن هنوز اعلام نشده است. در رابطه با قلم تبلت، طبق گزارشات عنوان شده قلم M Pen محصول نوک شفاف دارد و ظاهر و عملکرد کلی آن بسیار بهبود یافته است.

همانطور که گفتیم، هواوی واچ ۳ نیز در همان روز معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود رابط کاربری جدیدی برای سیستم عامل هارمونی با پشتیبانی از برنامه‌های شخص ثالث رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی