ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریپل احتمالا پس از پایان اختلافش با SEC، سهامش را بطور عمومی عرضه می‌کند

مدیرعامل ریپل می‌گوید وقتی اختلاف با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) حل شود، بالاخره می‌توان عرضه اولیه عمومی (IPO) را انجام داد. او اعلام کرده که اگرچه هنوز چیزی قطعی نیست اما این ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

مدیرعامل ریپل می‌گوید وقتی اختلاف با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) حل شود، بالاخره می‌توان عرضه اولیه عمومی (IPO) را انجام داد. او اعلام کرده که اگرچه هنوز چیزی قطعی نیست اما این اتفاق احتمال وقوع بسیار بالایی دارد.

«برد گارلینگ‌هاوس»، مدیرعامل ریپل در پاسخ به سوالی پیرامون سرنوشت عرضه اولیه ریپل در کنفرانس Consensus 2021 گفت احتمال این عرضه اولیه را در آینده بالا می‌داند. او تاکید کرد که برای عرضه اولیه عمومی باید منتظر حل اختلاف با کمیسیون بورس و اوراق بهادار بود، چون مجوز این فرآیند باید توسط SEC صادر شود.

چند وقت پیش مدیرعامل SBI Holding، یکی از سهام‌داران بزرگ ریپل گفته بود که این پلتفرم می‌خواهد پس از پایان این پرونده عرضه عمومی شود. «یوشیتاکا کیتائو» گفته بود: «ریپل بعد از پایان پرونده موجود، عرضه عمومی می‌شود. مدیرعامل فعلی شرکت خواستار این اتفاق است. «کریس» هم همین را می‌خواهد.»

رمزارز XRP

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دسامبر پارسال پرونده‌ای علیه شرکت «ریپل لبز»، «گارلینگ‌هاوس» و هم‌بنیان‌گذار آن «کریستین لارسن» به راه انداخت و مدعی شد که XRP حدود ۱.۳ میلیارد دلار اوراق بهادار را به صورت غیرمجاز عرضه کرده است. ولی ریپل مدعی بود که توکن XRP یک «کامودیتی» یا «کالای اولیه» است و مشمول قوانین SEC نمی‌شود، پس صرفا باید پاسخگوی «کمیسیون معاملات کالای آتی» (CFTC) باشد.

SEC و CFTC از زمان فراگیری رمزارزها چالش‌های زیادی برای تشخیص ماهیت توکن‌ها داشته‌اند. به همین منظور هر دو نهاد با همکاری یکدیگر لایحه‌ای به نام «لایحه حذف موانع نوآوری» را به مجلس نمایندگان فرستادند که در آن‌جا تصویب شد. حالا اگر این لایحه از سنا هم چراغ سبز بگیرد، این دو کمیسیون راحت‌تر می‌توانند با موضوع دارایی‌ها دیجیتال برخورد کنند.

قیمت توکن XRP بعد از اعلام خبر اخیر با افزایش بیش از ۶ درصدی مواجه شد. این رمزارز در حال حاضر در حوالی قیمت ۹۰ سنت معامله می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی