ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی بادز پرو
تکنولوژی

تصاویر زنده و مشخصات ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز ۲ سامسونگ افشا شد

سری گلکسی بادز یکی از محصولات موفق سامسونگ به حساب می‌آید. نسل اول این دستگاه سه سال پیش معرفی شد. سامسونگ دو سال پیش گلکسی بادز پلاس و پارسال گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

سری گلکسی بادز یکی از محصولات موفق سامسونگ به حساب می‌آید. نسل اول این دستگاه سه سال پیش معرفی شد. سامسونگ دو سال پیش گلکسی بادز پلاس و پارسال گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پرو را معرفی کرد. این شرکت حالا ظاهرا روی وارثی برای نسل اول گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس به نام گلکسی بادز ۲ کار می‌کند.

گزارش امروز دستگاهی با شماره مدل SM-R177 را نشان می‌دهد که فعلا آن را گلکسی بادز ۲ می‌نامیم. بر اساس اطلاعات مرجع FCC، این ایرباد ظاهری مشابه گلکسی بادز پرو دارد و حتی کیس شارژر آن برخلاف گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس، مربعی شکل است. به نظر می‌رسد که سامسونگ به کلی طراحی بیضی شکل قبلی را کنار گذاشته و دیگر طراحی مربعی را ترجیح می‌دهد.

تصاویر حاضر در مرجع FCC حاکی از وجود حسگر فروسرخ است که می‌تواند پوشیدن دستگاه و قرارگیری در کیس شارژ را تشخیص دهد. اگرچه این دستگاه در حال حاضر فقط به رنگ مشکی دیده می‌شود، اما انتظار داریم که رنگ‌های بیشتری داشته باشد.

منبع معتبر فعال در توییتر به نام «Ice Universe» می‌گوید ایرباد بعدی کیفیت صدا را ارتقا می‌دهد و قابلیت «کاهش نویز فعال» دارد که احتمالا نام جدید سامسونگ برای «حذف نویز غیرفعال» است. حذف نویز غیرفعال در نقطه مقابل «حذف نویز فعال» قرار می‌گیرد. در حذف نویز فعال علاوه بر انزوای حاصل از بالشتک‌های سیلیکونی، خود سیستم هوشمندانه نویزها را لغو می‌کند. گلکسی بادز ۲ همچنین با بلوتوث ۵.۰ و شارژ بی‌سیم Qi عرضه می‌شود.

گلکسی بادز بعدی درون هر گوشی یک باتری ۶۰ میلی‌آمپر ساعتی و درون کیس شارژر یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. پس در مقایسه با گلکسی بادز پلاس با باتری ۸۵ میلی‌آمپر ساعتی، باید انتظار عمر کوتاه‌تری را داشته باشیم. بادز پلاس یکی از پردوام‌ترین ایربادهای سامسونگ بود که عمر باتری آن با یک بار شارژ به ۱۱ ساعت می‌رسید. البته می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بهینه‌سازی‌های جدیدتر عمر باتری گلکسی بادز ۲ را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی