ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل نیوُ: کسب و کارهای خرد نیاز به خدمات فین‌تکی قوی‌تری در کشور دارند

مدیرعامل نیو با اشاره به ازدیاد کسب و کارهای خرد در کشور و فعالیت آنها در شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های اینترنتی می‌گوید که این تیم‌ها نیازمند خدمات فین‌تکی قوی‌ترو ساده‌تری هستند تا بتوانند به رشد ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

مدیرعامل نیو با اشاره به ازدیاد کسب و کارهای خرد در کشور و فعالیت آنها در شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های اینترنتی می‌گوید که این تیم‌ها نیازمند خدمات فین‌تکی قوی‌ترو ساده‌تری هستند تا بتوانند به رشد برسند.

«ناصر غانم‌زاده» در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید نیو در وهله اول در زمینه مدیریت مالی شخصی یا همان PFM فعالیت خود را شروع کرده و در حال حاضر در مارکت با این نوع فعالیت شناخته شده می‌شود. مدیرعامل نیو می‌گوید که بیش از ۵ سال است که در این زمینه فعالیت دارند و توانستند تا امروز بیش از ۲۰۰ هزار کاربر فعال جذب کنند. او ویژگی بارز محصول خود را در مساله اشتراک گذاری «دفتر خرج» می‌داند:

«در ابتدا ما هم مثل سایر بازیگران این حوزه اسم این بخش را کیف پول گذاشته بودیم اما بعد آن را به دفتر خرج تغییر دادیم و ویژگی اشتراک گذاری آن را طراحی کردیم. الان کاربر می‌تواند در نیو یک دفتر خرج منزل داشته باشد و آن را با اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارد و همه آن را پر کنند و در کنارش یک دفتر خرج برای محل کار خود داشته باشد و آن را با کارمندان به اشتراک بگذارد.»

غانم زاده باور دارد که بازار اپلیکیشن‌های PFM در ایران هنوز با بازیگران متعدد پر نشده و نیازمند حضور بازیگران قدرتمندتر است: «خود ما نیز باید بتوانیم در این حوزه پیشرفت داشته باشیم.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط اقتصادی بدتر جامعه باعث شده که توجه کاربران به اپلیکیشن‌های مدیریت مالی شخصی بیشتر شود یا خیر به دیجیاتو می‌گوید: «قطعا همین طور است و رشد ما و دیگر بازیگران نیز در این حوزه در طول سالیان اخیر که وضعیت اقتصادی وخیم‌تر شده، بیشتر شده است. مردم تازه متوجه شدند که می‌توانند به وسیله این اپلیکیشن‌ها خیلی بهتر دخل و خرج خود را مدیریت کنند.»

مدل درآمدی این اپلیکیشن در حال حاضر فریمیوم است و کاربران می‌توانند از اکثر خدمات پایه به طور رایگان استفاده کنند و تنها برای بخش‌هایی خاص باید هزینه بپردازند. تیم نیو اما برای درآمدزایی بیشتر و رسیدن به جامعه آماری گسترده‌تر به خلق یک محصول جدید دست زده است؛ محصولی که به گفته غانم زاده می‌تواند به کسب‌وکارهای خرد و خانگی کمک کند. بیزیلی اپ محصول جدیدی از تیم فین تکی نیوُ است که قصد دارد به کسب و کارهای خانگی و فریلنسرها خدمات تازه‌ای در راستای حسابداری شخصی‌شان اعطا کند. غانم زاده درباره محصول جدیدشان که بیزیلی نام دارد به دیجیاتو می‌گوید:

«تعداد زیادی از آدم‌ها در کنار شغل اصلی‌شان به سمت فریلنسینگ پیش رفته‌اند و یک کار شخصی را در کنار کارشان انجام می‌دهند. در واقع افراد به سمت خوداشتغالی روی آورده‌اند و هیچ نرم‌افزاری برای این کار وجود ندارد. اپلیکیشن‌های یا PFM هستند و یا در حد و اندازه فروشگاهی و مغازه‌ای هستند. ما نرم‌افزاری ایجاد کردیم که به درد این افراد و کسب‌وکارهای خرد خانگی می‌خورد. بیزیلی برای افراد خود اشتغال آفریده شده است.»

آنطور که غانم زاده می‌گوید در بیزیلی می‌توان فاکتور صادر کرد و محصولات مختلفی در آن تعریف کرد: «همچنین می‌توان در آن مشتری را تعریف کرد و برای هر مشتری یک دفتر حساب تعبیه کرد.»

به گفته غانم زاده بیزیلی در حال حاضر عرضه شده اما روی آن مانور تبلیغاتی داده نشده است. او در پاسخ به این پرسش که راه آینده بیزیلی چگونه خواهد بود:

«در آینده راه بیزیلی می‌خواهیم با کسب‌وکارهای بزرگتری که با تعداد زیادی کسب و کار خانگی ارتباط دارند وارد ارتباط کاری بشویم. فروشگاه‌های اینستاگرامی و کسب‌وکارهای کوچکی که به عنوان سلر با بازارگاه‌های مختلف کار می‌کنند می‌توانند شرکای تجاری ما بشوند و ما خدمات خود را به فروشندگان آنها بدهیم.»

نیوو یک شرکت مستقل است و سرمایه‌گذارانی هم دارد که توانسته‌اند در این چند سال به رشد آن کمک کنند، سرمایه‌گذارانی چون شتابدهنده دیموند و همچنین مدیریت ثروت ستارگان. نیوو به جز اپلیکیشن نسخه تحت وب هم دارد که کاربران می‌توانند از طریق ویندوز و دستگاه‌های مجهز به iOS از آن استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد باقری‌نیا
    محمد باقری‌نیا | ۸ خرداد ۱۴۰۰

    خیلی عالی بود

مطالب پیشنهادی