ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل راه‌اندازی سرویس حق اشتراک پادکست‌ها را به تعویق انداخت

اپل امروز به تولیدکنندگانی که از پلتفرم پادکست این شرکت استفاده می‌کنند خبر داد که راه‌اندازی سرویس حق اشتراک این پلتفرم تا ماه ژوئن (از اواسط خرداد تا اواسط تیر) به تعویق می‌افتد تا کوپرتینویی‌ها ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

اپل امروز به تولیدکنندگانی که از پلتفرم پادکست این شرکت استفاده می‌کنند خبر داد که راه‌اندازی سرویس حق اشتراک این پلتفرم تا ماه ژوئن (از اواسط خرداد تا اواسط تیر) به تعویق می‌افتد تا کوپرتینویی‌ها مطمئن شوند که بهترین تجربه ممکن به تولیدکنندگان محتوا و مخاطبان آن‌ها ارائه خواهد شد.

اپل اولین بار سرویس حق اشتراک پادکست خود را در رویداد بهاره معرفی کرد. تولیدکنندگان محتوا با این سرویس می‌توانند برای ارائه محتواهای اختصاصی از کاربران هزینه دریافت کنند. این شرکت امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

«در این اطلاعیه جزئیات تازه‌ای درباره زمان عرضه اشتراک‌ها و کانال‌های اپل پادکست با شما به اشتراک گذاشته می‌شود. از بازخوردی که نسبت به خبر ماه گذشته دریافت کردیم، خرسندیم. دیدن صدها سرویس اشتراک و کانالی که روزانه از سوی تولیدکنندگان محتوا ثبت می‌شود، هیجان‌انگیز است.

سرویس حق اشتراک اپل پادکست حالا به منظور اطمینان از ارائه بهترین تجربه کاربری برای سازندگان محتوا و شنوندگان در ماه ژوئن راه‌اندازی می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره زمان عرضه و سازوکارهای آماده‌سازی حق اشتراک‌ها و کانال‌ها را از طریق این خبرنامه به اطلاع شما می‌رسد.

برخی تولیدکنندگان محتوا در طول چند هفته اخیر شاهد تاخیرهایی در انتشار محتوا و دسترسی به Apple Podcasts Connect بوده‌اند. ما این مشکلات را برطرف کرده‌ایم و از تولیدکنندگان محتوا می‌خواهیم ایرادها را به اطلاع‌مان برسانند. به‌علاوه، نظرات شنوندگان را شنیده‌ایم و بر اساس این بازخوردها تغییراتی را در iOS 14.6 ایجاد کردیم که دوشنبه هفته پیش منتشر شد. در هفته‌های آینده هم بهینه‌سازی‌های بیشتری را در بخش Library اعمال خواهیم کرد.»

پشتیبانی از سرویس حق اشتراک پادکست‌ها در iOS 14.6 به پلتفرم اپل اضافه شد اما هنوز هیچ اشتراکی در این سرویس دیده نمی‌شود. اپل پیش‌تر در iOS 14.5 نسخه جدید اپ Podcasts را منتشر و برخی از ایرادات آن را در iOS 14.6 برطرف کرد. حالا ظاهرا هنوز زمان بیشتری لازم است تا سرویس اشتراکی جدید اپل رسما شروع به کار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی