ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تپسی
تکنولوژی

تپسی کاربرانش را با تخفیف به مراکز واکسیناسیون می رساند

تپسی اعلام کرده که کاربرانش می‌توانند با دریافت تخفیفات ویژه از این سرویس درخواست خودرو کرده و خود را به مراکز رسمی واکسیناسیون در سراسر کشور برسانند. این اقدام همزمان با آغاز واکسیناسیون عمومی علیه ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۵

تپسی اعلام کرده که کاربرانش می‌توانند با دریافت تخفیفات ویژه از این سرویس درخواست خودرو کرده و خود را به مراکز رسمی واکسیناسیون در سراسر کشور برسانند. این اقدام همزمان با آغاز واکسیناسیون عمومی علیه کووید-۱۹ با اولویت سالمندان آغاز شده است.

رفت و آمد در فضاهای عمومی به ویژه برای سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و پر ریسک یکی از دغدغه‌های جدی دوران شیوع کرونا است. در همین رابطه هم استفاده از وسایل نقلیه عمومی پر جمعیت مثل مترو و اتوبوس، شانس ابتلا به کرونا در این افراد را بالا می‌برد. در نتیجه استفاده از تاکسی‌های اینترنتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک راه‌حل مناسب برای این افراد به شمار می‌رود.

در روزهای گذشته، واکسیناسیون عمومی کرونا با اولویت سالمندان در مراکز واکسیناسیون آغاز شده و در همین راستا تپسی برای تسهیل مراجعه به مراکز واکسیناسیون، یک تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

در گام اول، از ۸ خرداد به مدت یک هفته مسافران تپسی در شهرهای تهران، مشهد، کرج و اصفهان می‌توانند با وارد کردن کد VAKSAN در بخش «کد هدیه و تخفیف» از بین مراکز منتخب واکسیناسیون که روی نقشه نشانه‌گذاری شده‌اند، مرکز مورد نظرشان را به عنوان مقصد انتخاب کنند. با استفاده از این کد، ۶۰ درصد تخفیف تا سقف ۱۰ هزار تومان به مسافران تپسی تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Snappydriver
    Snappydriver | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

    تپسی مفته راننده باهاش کار نمیکنه

مطالب پیشنهادی