ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زلزله بابامنیر
تکنولوژی

شبکه ایرانسل و همراه اول در «بابا منیر» با وجود وقوع زلزله پایدار است

در پی وقوع زمین‌لرزه‌ای با شدت 5 ریشتر در حوالی «بابامنیر» در مرز استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، همراه اول و ایرانسل هر دو اعلام کردند که وضعیت شبکه آن‌ها در این مناطق پایدار ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۵

در پی وقوع زمین‌لرزه‌ای با شدت 5 ریشتر در حوالی «بابامنیر» در مرز استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، همراه اول و ایرانسل هر دو اعلام کردند که وضعیت شبکه آن‌ها در این مناطق پایدار بوده و در حال خدمت‌رسانی به مشترکین خود هستند.

همراه اول در بیانیه‌ای اعلام کرده هیچ آسیبی به شبکه آن وارد نشده و هم‌اکنون بدون هیچ‌گونه قطعی و به‌صورت نرمال در حال سرویس‌دهی به تمامی مشترکان خود در این دو استان است. این اپراتور با توجه به شبکه گسترده خود در کشور، اعلام آمادگی کرده همچون گذشته، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد.

ایرانسل نیز ضمن اشاره به پایداری شبکه خود، اعلام کرده با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را رفع کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه کند. ایرانسل نیز همانند همراه اول اعلام آمادگی کرده تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن‌ها نیز باشد.

این اپراتور تاکید کرده از ابتدای راه‌اندازی شبکه خود، طرح پایداری شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربه مشترکانش به حداقل ممکن برسد.

به گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، کانون این زلزله که در ساعات ابتدایی بامداد امروز رخ داد، در ۲۹ کیلومتری بابامنیر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین گزارش شده است. بابامنیر، شهری از توابع بخش ماهورمیلانی شهرستان ممسنی است و نزدیک‌ترین شهرها به این زمین لرزه نیز دوگنبدان و باشت از استان کهگیلویه وبویر احمد بوده‌اند.

فرماندار ممسنی با بیان این که گروه‌های امداد و نجات در منطقه حضور دارند، گفت: «بر اساس بررسی‌های انجام شده در تمامی مناطق، زلزله بامداد امروز خسارت جانی و مالی در بر نداشته است و گزارشی مبنی بر تخریب یا خسارت در خصوص واحدهای مسکونی شهری و روستایی دریافت نکرده‌ایم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • linkin park
    linkin park | ۸ خرداد ۱۴۰۰

    آفرین. صد آفرین. یعنی یه زلزله بیاد و فقط دکلهاتون استوار و برقرار باشه..

مطالب پیشنهادی