ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Manor Matters‏؛ داستان کشف سرنخ‌ها

استودیوی بازی‌سازی Playrix که قبلا شانسش را با بازی‌های پازلی مثل Fishdom امتحان كرده، حالا بعد از موفقیت‌های فراوان به سراغ یک سبک جدید رفته است. بازی Manor Matters یک نمونه‌ی موفق از بازی‌هایی است ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

استودیوی بازی‌سازی Playrix که قبلا شانسش را با بازی‌های پازلی مثل Fishdom امتحان کرده، حالا بعد از موفقیت‌های فراوان به سراغ یک سبک جدید رفته است. بازی Manor Matters یک نمونه‌ی موفق از بازی‌هایی است که از بازیکنان می‌خواهند تا اشیاء پنهان را پیدا کنند.

در بازی Manor Matters، شما نقش یک یاری‌دهنده را دارید و باید به فردی به نام کارل کمک کنید تا از وقایع رمزآلود اطرافش سر در بیاورد. او به تازگی پدربزرگ و مادربزرگش را از دست داده و از آن‌ها یک عمارت بزرگ و پر رمز و راز به ارث برده که مدت‌هاست به حال خودش رها شده و حالا می‌خواهد رمز و راز این عمارت پر ماجرا را کشف کند.

اولین قدمی که باید بردارید بازسازی این عمارت رو به نابودی است اما بازسازی یک عمارت قدیمی و بزرگ هزینه‌ی زیادی روی دست شما می‌گذارد. برای تأمین هزینه‌های لازم برای بازسازی و خرید لوازم جدید باید یک سری از اشیاء را پیدا کنید زیرا با پیدا کردن این اشیاء ستاره‌هایی دریافت می‌کنید که در خرید لوازم جدید و بازسازی به دردتان می‌خورند.

پیدا شدن این اشیاء که هر کدامشان به یک جای جهان تعلق دارند و برخی از آن‌ها بسیار قدیمی و به اصطلاح عتیقه هستند،‌ یک سری سوال و معمای جدید را رو می‌کند که باید حل بشوند. درست است که بازسازی عمارت بخش اعظم گیم‌پلی را تشکیل می‌دهد اما بدون حل کردن معماها هم داستان بازی جلو نمی‌رود.

به جز استفاده از ستاره‌ها، امکان خرید درون‌برنامه‌ای هم وجود دارد که انتقادهایی هم به آن وارد است. فعالیت‌های کاراکتر اصلی نیاز به انرژی دارند و محدودیت انرژی طوری تنظیم شده که اگر بخواهید وقت زیادی در بازی بگذرانید شما را به طرف خرید درون‌برنامه‌ای می‌کشد.

بازی آفلاین است و برای اجرا هیچ نیازی به اتصال اینترنت ندارد اما اگر می‌خواهید جوایز بیشتری دریافت کنید به اینترنت نیاز خواهید داشت زیرا معمولا در صورتی می‌توانید جوایز اضافه را دریافت کنید که یک ویدیو کوتاه را به صورت آنلاین تا انتها تماشا کنید.

با توجه به این که طراحی گرافیکی بازی Manor Matters کیفیت خوبی دارد، گیم‌پلی روان است و انیمیشن‌های جذابی هم در بازی گنجانده شده‌اند می‌توان گفت که با بازی خوبی طرف هستیم که سطح قابل قبولی هم دارد اما متأسفانه بازی از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و اگر سطح زبان انگلیسی شما متوسط رو به بالا نباشد، برای حل کردن برخی از  معماها به کمک نیاز پیدا می کنید.

اگر شما طرفدار این سبک از بازی‌ها باشید و کمی هم صبر و حوصله به خرج بدهید، حتما می‌توانید تجربه‌ی لذت بخشی در این بازی داشته باشید.اما اگر به دنبال یک بازی متفاوت می‌گردید، حقیقت این است که بازی Manor Matters خلاقیت تازه‌ای به خرج نداده و فقط توانسته یک بازی موفق و با کیفیت در سبک خودش تولید کند.

Manor Matters‏

Manor Matters‏

سازنده: Playrix‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 247/141 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • کاربر خیلی تستی
    کاربر خیلی تستی | ۸ خرداد ۱۴۰۰

    خیلی عالی بود

  • کاربر خیلی تستی
    کاربر خیلی تستی | ۸ خرداد ۱۴۰۰

    خیلی بازیه خفنی بود

مطالب پیشنهادی