ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Smart Photo Widget
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Smart Photo Widget؛ پردازش هوشمند تصاویر برای ویجت‌های آیفون

نمایش تصاویر دلخواه در قالب ویجت یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اضافه شده به iOS 14 به حساب می‌آید؛ ولی برنامه‌‌ی پردازش داخلی در نظر گرفته شده برای ویجت‌ها نمی‌تواند تصاویر را به شکل دلخواه برش ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

نمایش تصاویر دلخواه در قالب ویجت یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اضافه شده به iOS 14 به حساب می‌آید؛ ولی برنامه‌‌ی پردازش داخلی در نظر گرفته شده برای ویجت‌ها نمی‌تواند تصاویر را به شکل دلخواه برش دهد و امکانات محدودی برای شخصی‌سازی ارائه می‌دهد. اما اپلیکیشن Smart Photo Widget می‌تواند به لطف استفاده از هوش مصنوعی، چنین کمبودی را به بهترین شکل جبران کند.

مهم‌ترین قابلیت اپ Smart Photo Widget از نظر توسعه‌دهندگانش، امکان برش و فریم‌بندی مناسب تصاویر برای ویجت‌ها در تمامی اندازه‌ها است. کاربران می‌توانند فولدر خاصی را برای تصاویر خود در نظر بگیرند و سپس اپلیکیشن می‌تواند تمامی امور از جمله انتخاب تصویر را به صورت خودکار انجام دهد. امکان رد کردن تصاویر با کیفیت پایین، نور نامناسب یا ناواضح نیز وجود دارد. اسکرین‌شات‌ها نیز به صورت خودکار در ویجت‌ نمایش داده نخواهند شد. 

Smart Photo Widget

به صورت پیش‌فرض تصاویر انتخاب شده در طول روز به صورت چرخشی نمایش داده می‌شوند. همچنین می‌توان موارد دلخواهی مانند نمایش تاریخ و ساعت، یا محل عکس‌برداری را روی تصویر اضافه کرد. افزودن فیلتر یا جلوه بصری نیز می‌تواند به افزایش جذابیت تصاویر کاربران کمک بسیاری کند. تعریف قاب برای حاشیه‌ی عکس‌ها نیز می‌تواند حس نوستالژیک قاب عکس را برای دارندگان آیفون و آیپد به همراه داشته باشد.

اپلیکیشن Smart Photo Widget به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است اما برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن نیازمند خریداری نسخه‌ی پریمیوم خواهید بود. در نسخه‌ی پولی کاربران می‌توانند مجموعه‌ تصاویر نامحدود برای خود تعریف کنند و از اعمال افکت روی عکس‌ها بهره ببرند. اشتراک سالانه‌ی اپ ۲.۹۹ دلار و مادام العمر آن ۹.۹۹ دلار است. 

Smart Photo Widget

بهره‌مندی از iOS 14 یا macOS 11 برای استفاده از اپ ضروری است. توسعه‌‌دهنده در آپدیت‌های اخیر سعی کرده است تا عملکرد هوش مصنوعی در قاب‌بندی و برش تصاویر را بهبود ببخشد. همچنین موارد قابل افزودن روی تصاویر به صورت پیوسته در حال افزایش هستند.

پشتیبانی از تایپ دینامیک نیز امکان نمایش راحت‌تر فونت‌ها و متون در اندازه‌های مختلف را امکان‌پذیر می‌کند. اگر نمی‌خواهید تصاویر به صورت خودکار در وسط قاب قرار گیرند تنها کافی است لمس طولانی مدت روی آن‌ها داشته باشید یا از قسمت تنظیمات قابلیت را به طور کلی برای تمامی قاب‌ها غیرفعال کنید. 

Smart Photo Widget

Smart Photo Widget

سازنده: Cromulent Labs, Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۱۰.۶ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی