ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند
تکنولوژی

چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی برگزار می‌شود

چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند با شعار«تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال» و با تمرکز بر شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا به صورت مجازی و طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۱

چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند با شعار«تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال» و با تمرکز بر شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا به صورت مجازی و طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

چهارمین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند روز چهاردهم تیرماه افتتاح و با توجه به همه‌‌گیری بیماری کرونا، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ارج نهادن به سلامتی علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این رویداد شامل سخنرانی چهره‌ها و مدیران ارشد، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها، تاک‌شو و به همراه برنامه‌های جانبی دیگر خواهد بود و به صورت آنلاین از طریق سایت مرکز تهران هوشمند به نشانی smart.tehran.ir در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند

نشست‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی این رویداد با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند در تهران و سایر مراکز استانی کشور و شهرهای پیشروی دنیا در این زمینه برگزار شده و همچنین چهره‌های شاخص داخلی و بین‌المللی در حوزه مدیریت شهری و فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان سخنران در این رویداد حضور خواهند داشت.

قابل ذکر است تا کنون سه دوره از رویداد «تهران هوشمند» از سال ۹۶ برگزار شده و نقش بسیاری در تعامل شهرداری با سایر نهادهای خارجی، دولتی و خصوصی، زیست‌بوم نوآوری و فناوری و توسعه برنامه تهران هوشمند و استفاده از تجربیات جهانی داشته است. در شهریور ماه سال 99 اعلام شد که فاوای شهرداری، همراه اول و مبین‌نت برای تحقق «تهران هوشمند» با یکدیگر همکاری می‌کنند. 

همچنین هفته گذشته نیز شهرداری تهران با برگزاری یک نشست خبری از آمار و ارقام شهر هوشمند و آخرین برنامه‌های این نهاد در این راستا سخن گفت و «پیروز حناچی» شهردار تهران اعلام کرد که رتبه جهانی تهران در زمینه هوشمندسازی در ایام کرونا ارتقاء پیدا کرده است. 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند می‌توانند به سایت مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند و شبکه‌های اجتماعی آن به نشانی @smartehran مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی