ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Huntdown‏؛ شکارچی شهر

هنوز مدت زیادی از انتشار بازی Huntdown‏ برای کامپیوترهای شخصی نگذشته که استودیوی Coffee Stain Publishing بازی را برای گیمرهای موبایل هم منتشر کرده تا تجربه‌ی پرسه زدن در شهر مملو از فساد و خشونت ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۷

هنوز مدت زیادی از انتشار بازی Huntdown‏ برای کامپیوترهای شخصی نگذشته که استودیوی Coffee Stain Publishing بازی را برای گیمرهای موبایل هم منتشر کرده تا تجربه‌ی پرسه زدن در شهر مملو از فساد و خشونت و نجات مردم بی گناه را تجربه کنند.

داستان بازی، روایت شهری است که در فساد و تباهی غرق شده و مردم آن تحت ظلم و ستم زندگی می‌کنند تا وقتی که شما و دو شکارچی جایزه بگیر دیگر از راه می‌رسید و قرار است با کوتاه کردن دست خلافکارها خیابان‌های این شهر را به جایی برای زندگی مردم تبدیل کنید.

کل خرابکاری‌های شهر دست چند نفر کله گنده و چهار گروه خلافکاری است پس دشمنانتان کم نیستند و البته که تا بن دندان هم مسلحند و باید انتظار داشته باشید که با موشک، مواد منفجره و هر سلاح دیگری در برابرتان قد علم کنند. وظیفه‌ی شما این است که هوشمندانه نقشه‌هایتان را جلو ببرید و به هر کسی که سد راهتان می‌شود رحم نکنید.

البته شما هم قرار نیست با دست خالی بجنگید و علاوه بر سلاح‌های مخصوص به کاراکترتان می‌توانید اسلحه‌های بیشتری هم دریافت کنید که طیف گسترده‌ای دارند؛ از بومرنگ گرفته تا ماشین‌گان همه و همه در اختیار بازیکنان است تا دشمنان را به زیر بکشند.

طراحی بصری بازی حالتی پیکسلی دارد که کاملا نوستالژیک است و از فیلم‌ها و بازی‌های آرکید دهه هشتاد میلادی الهام گرفته شده. اما این باعث نمی‌شود که خشونت گیم‌پلی کم شود بنابراین به پیشنهاد گوگل پلی بهتر است که بازیکنان حداقل دوازده سال سن داشته باشند.

کاراکترهای بازی متنوع هستند و شما باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. هر کدام از کاراکترها هم داستان متفاوتی دارند؛ یکی قبلا کماندو بوده، دیگری یک سایبورگ عظیم الجثه و سومی هم یک ربات پیچیده است. هر کدام از کارکترها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و انتخاب هر کدام باعث می‌شود تجربه‌ی منحصر به فردی از گیم‌پلی داشته باشید.

گیم‌پلی به صورت سطح به سطح جلو می‌رود و در هر مرحله شما را با مکان‌های جدیدی از شهر آشنا می‌کند. این مبارزه از روی پشت‌بام‌ها تا زیر زمین ادامه دارد که باعث شده تنوع گیم‌پلی تا حد خوبی حفظ شود.

علاوه بر تنوع گیم پلی و طراحی بصری چشم‌نواز، جلوه‌های صوتی بازی هم بسیار مناسب انتخاب شده‌اند و بهتر است با هندزفری بازی را تجربه کنید. این نکته هم قابل توجه است که بازی Huntdown‏ به عنوان یک گزینه‌ی رایگان، تعادل خوبی در پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای دارد.

در کل اگر دوست دارید کمی هیجان به لیست بازی‌هایتان اضافه شود و مشکلی با طراحی پیکسلی ندارید، بازی Huntdown‏ گزینه‌ی مناسبی است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و پای گوشی نگه دارد. برای دانلود بازی می‌توانید از لینک انتهای مطلب استفاده کنید.

Huntdown‏

Huntdown‏

سازنده: Coffee Stain Publishing AB قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 722/414 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

    من این رو روی سوییچ بازی کردم
    به شدت پیشنهاد میکنم

    • احمدرضا
      احمدرضا | ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

      آیدی سوییچتو بده با هم بازی کنیم

مطالب پیشنهادی