ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی مفهومی از سیستم عامل iOS 15 با قابلیت‌های جدید

اپل هفته آینده از جدیدترین سیستم عاملش برای آیفون رونمایی می‌کند. حالا ویدیویی مفهومی از سیستم عامل iOS 15 منتشر شده که قابلیت‌های احتمالی‌اش را نشان می‌دهد. کنفرانس WWDC 2021 اپل هفته آینده، دوشنبه ۱۷ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

اپل هفته آینده از جدیدترین سیستم عاملش برای آیفون رونمایی می‌کند. حالا ویدیویی مفهومی از سیستم عامل iOS 15 منتشر شده که قابلیت‌های احتمالی‌اش را نشان می‌دهد.

کنفرانس WWDC 2021 اپل هفته آینده، دوشنبه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود و در آن با جدیدترین سیستم عامل‌های کوپرتینویی‌ها مانند iOS 15 و مک او اس ۱۲ روبه‌رو خواهیم شد. تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره قابلیت‌های iOS 15 منتشر شده که می‌توانید در این مقاله دیجیاتو از آن‌ها مطلع شوید، اما حالا ویدیویی از ویژگی‌های آن منتشر شده است.

در این ویدیو با ویجت‌ها در لاک اسکرین روبه‌رو هستیم. زیر بخش مربوط به ساعت و تاریخ، این ویجت‌های کوچک به چشم می‌خورند که اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در هوم اسکرین هم با آیکون‌هایی شبیه به سیستم عامل مک او اس Big Sur روبه‌رو هستیم.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در این ویدیو به چشم می‌خورد، وجود آیکون قفل در بالای اپلیکیشن‌هاست که می‌تواند به معنای قفل برنامه‌ها با استفاده از فیس آیدی باشد. علاوه بر این، با حالت «Goodnight» روبه‌رو هستیم که در هنگام خواب فعال می‌شود.

در نهایت این ویدیو حالت «اسپلیت ویو» را نشان می‌دهد که در آیفون‌های جدید با نمایشگر بزرگ، می‌تواند کارایی بالایی از خودش نشان دهد، با این حال احتمالا کوپرتینویی‌ها علاقه‌ای به افزودن آن به iOS 15 ندارد. طبق گزارش‌ها، اپل در کنار بازطراحی بخش نوتیفیکیشن‌ها، می‌خواهد قابلیت ردیابی مواد غذایی را هم به iOS 15 اضافه کند.

اگرچه فاصله کمی تا معرفی این سیستم عامل داریم، اما احتمالا در روزهای باقی مانده هم اطلاعات جدیدی درباره آن منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود سیستم عامل iOS 15 برای آیفون ۷ و گوشی‌های جدیدتر اپل از راه برسد و دیگر گوشی‌هایی مانند آیفون 6s و مدل‌های قدیمی‌تر چنین بروزرسانی را دریافت نکنند. احتمالا نسل اول آیفون SE هم از iOS 15 محروم می‌شود و iOS 14 تبدیل به آخرین آپدیت اصلی این گوشی هوشمند کامپکت شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی