ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با وجود ویروس کرونا، تعداد فروشگاه‌های فیزیکی خود را افزایش می‌دهد

با وجود اثرات همه‌گیری ویروس کرونا بر فروشگاه‌های فیزیکی، اپل اعلام کرده که می‌خواهد به گسترش شمار اپل استورهای خود ادامه دهد و به‌زودی مراکز حضوری بیشتری را افتتاح خواهد کرد. اپل همین حالا هم ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

با وجود اثرات همه‌گیری ویروس کرونا بر فروشگاه‌های فیزیکی، اپل اعلام کرده که می‌خواهد به گسترش شمار اپل استورهای خود ادامه دهد و به‌زودی مراکز حضوری بیشتری را افتتاح خواهد کرد.

اپل همین حالا هم فروشگاه‌های فیزیکی زیادی در سراسر دنیا دارد و به‌طور پیوسته آن‌ها را ترمیم و بازسازی می‌کند. ولی بلومبرگ در گزارش جدیدی می‌گوید کوپرتینویی‌ها اکنون می‌خواهند شمار اپل استورها را افزایش دهند. «دی‌اِردره اوبرایان»، معاون ارشد خرده‌فروشی‌های اپل اخیرا در گفتگو با یک رسانه آلمانی این موضوع را تایید کرده است.

اوبرایان می‌گوید: «مردم در سایت آنلاین ما می‌توانند اطلاعات زیادی درباره محصولات کسب کنند. ولی در فروشگاه‌ها می‌توانند محصولات را در دست بگیرند و آن‌ها را احساس کنند. ما قصد داریم تعداد فروشگاه‌هایمان را بیشتر کنیم.» او اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نکرد و حتی نمی‌دانیم که این فروشگاه‌ها در سراسر جهان افتتاح می‌شوند یا فقط به آمریکا محدود خواهند بود.

توجه جدی‌تر اپل به بازار خرده‌فروشی‌ها نشانگر اطمینان این شرکت به بازگشت شرایط به حالت عادی است. در یکسال اخیر شرکت‌های خرده‌فروشی بزرگی از جمله فروشگاه زنجیره‌ای Topshop از بین رفتند و شرکت‌هایی مثل مایکروسافت برای همیشه فروشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

اپل هم تا حدی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است. ولی همچنان به آینده امیدوار مانده و همین چند وقت پیش اپل استور بزرگی را در رم ایتالیا افتتاح کرد. کوپرتینویی‌ها همچنین در حال احداث دومین فروشگاه فیزیکی خود در برلین آلمان هستند. اپل در حال حاضر ۵۱۱ فروشگاه در سراسر دنیا دارد که از این تعداد بیش از ۱۰۰ مرکز در اروپا واقع شده است.

اپل امسال اعلام کرده بود که حدود ۱ میلیارد یورو در مونیخ آلمان سرمایه‌گذاری می‌کند تا مرکزی برای طراحی تراشه‌های کامپیوتری بسازد. حالا اوبرایان تایید کرده که این شرکت مطمئنا برنامه‌های بیشتری در این زمینه خواهد داشت و می‌خواهد فعالیت خود را در سطح جهانی گسترش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی