ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا نمایشگر OLED نسل بعدی آیپد را تولید می‌کند

به نظر می‌رسد سامسونگ دیسپلی تولید پنل‌های ۱۲۰ هرتزی LTPO اولد را برای آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو آغاز کرده است. همچنین غول فناوری کره‌‌ای احتمالا تولید نمایشگر اولد موردنیاز برخی مدل‌های نسل بعدی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

به نظر می‌رسد سامسونگ دیسپلی تولید پنل‌های ۱۲۰ هرتزی LTPO اولد را برای آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو آغاز کرده است. همچنین غول فناوری کره‌‌ای احتمالا تولید نمایشگر اولد موردنیاز برخی مدل‌های نسل بعدی آیپد را که سال آینده قرار است به بازار عرضه شوند را برعهده خواهد گرفت.

براساس گزارش منتشر شده، اپل از سال آینده قصد دارد نمایشگر LCD و مینی LED مورد استفاده در برخی مدل‌های آیپد را با نمایشگر اولد سامسونگ دیسپلی جایگزین کند.

کوپرتینویی‌ها در حال حاضر از نمایشگرهای اولد سامسونگ برای اپل واچ، آیفون و حتی تاچ بار مک‌بوک استفاده می‌کنند. با توجه به گزارش جدید، سامسونگ دیسپلی احتمالا تامین نمایشگر اولد موردنیاز برخی مدل‌های نسل بعدی آیپد را نیز برعهده خواهد گرفت.

ظاهرا طرفین در مورد برنامه تولید و تحویل نمایشگر توافق کرده‌اند. ال جی نیز می‌تواند یکی دیگر از تامین کنندگان نمایشگر اولد مورد نیاز برای نسل بعدی آیپد اپل باشد. ال‌جی در سال جاری میلادی قرار است همکاری نزدیک‌تری با اپل داشته باشد و حجم بیشتری از تولید نمایشگر اولد موردنیاز گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را برعهده بگیرد. گفته می‌شود میزان نمایشگر اولدی که قرار است ال‌جی تامین کند،‌ ۱۰۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد.

اپل بزرگترین تولیدکننده تبلت در جهان است و بدون شک تامین نمایشگر موردنیاز برای آیپد اپل قراردادی بزرگ برای سامسونگ دیسپلی محسوب می‌شود.

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل که اخیرا معرفی شده، به جای بهره‌مندی از نمایشگر LCD، از نمایشگر مینی LED بهره می‌برد که با این حساب روشنایی، نسبت کنتراست و رنگ مشکی واقعی‌تری ارائه می‌دهد. پیشتر گفته شده بود در سال ۲۰۲۰ سهم بازار نمایشگر سامسونگ برای پنل‌های OLED آیفون ۷۸.۳ درصد بوده که اگر تخمین‌های انجام شده درست باشد، این میزان در سال جاری میلادی به ۶۵.۱ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی