ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با دیکشنری تحلیلگران؛ فراتر از یک فرهنگ لغت

بعید است در دنیای امروز که زبان انگلیسی در آن رسوخ کرده، تا به حال دست به دامن دیکشنری‌ها نشده باشید. حالا که محصولات دیجیتال کم کم جایگزین کتاب‌ها می‌شوند، نمونه‌های زیادی از دیکشنری‌های آنلاین ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

بعید است در دنیای امروز که زبان انگلیسی در آن رسوخ کرده، تا به حال دست به دامن دیکشنری‌ها نشده باشید. حالا که محصولات دیجیتال کم کم جایگزین کتاب‌ها می‌شوند، نمونه‌های زیادی از دیکشنری‌های آنلاین و آفلاین برای اندروید و iOS ساخته شده اند و در دسترس هستند اما اگر به دنبال یک اپلیکیشن تمام و کمال هستید، با ادامه مطلب همراه باشید تا با اپلیکیشن تحلیلگران آشنا شوید.

وظیفه‌ی اصلی هر دیکشنری این است که علاوه بر توضیح معنای کلمات، تلفظ و مثال‌های کافی ارائه بدهد که زبان آموزان بتوانند کاربرد کلمات را به این وسیله درک کنند. معنای کلمات در این دیکشنری بر اساس لغت‌نامه لانگمن تهیه شده که دیکشنری معتبری است.

در بخش معنای کلمات، دیکشنری تحلیلگران علاوه بر معنای فارسی هر کلمه، توضیح انگلیسی، کلمات مترادف و متضاد و عبارات کاربردی مرتبط با کلمه‌ی مورد نظر را در اختیار کاربران می‌گذارد. حتی اشتباهات رایج هم به صورت یک لیست در انتهای صفحه‌ آورده شده که در اصلاح اشتباهات پیشین و جلوگیری از اشتباهات بعدی بسیار کاربردی است.

این دیکشنری منبع خوبی برای چک کردن تلفظ کلمات هم هست. علاوه بر اینکه تلفظ درست کلمات به شکل فونتیک انگلیسی نوشته شده، شما می‌توانید تلفظ هر کلمه را در هر دو لهجه‌ی انگلیسی و آمریکایی به صورت آنلاین و آفلاین چک کنید. می‌توانید تلفظ خودتان را هم ضبط کنید تا از میزان صحت آن اطلاع پیدا کنید.

اگر زبان‌آموز هستید یا به هر دلیل دیگری به صورت مداوم با کلمات جدید زبان انگلیسی سر و کار دارید، می‌توانید از بخش فلش کارت هم استفاده کنید و واژه‌های پرکاربرد را برای خودتان ذخیره کنید تا سر فرصت آن‌ها را دوره کنید. علاوه بر این فلش کارت‌های عمومی مثل واژگان ضروری IELTS ، TOEFL و GRE هم به صورت پیش فرض در دسترس است.

یکی از جالب‌ترین بخش های این اپ، آموزشگاه مجازی است که هر شنبه مطالب جدید به آن افزوده می‌شود و مهارت‌های مختلف را پوشش می‌دهد. درس‌های این بخش در تقویت مهارت شنیداری، نوشتاری و مکالمه به شما کمک می‌کنند. در همین بخش می‌توانید نکات مرتبط با آزمون آیلتس را هم یاد بگیرید که به عنوان یک منبع رایگان خوب است.

گزینه‌های بیشتری هم در این اپلیکیشن وجود دارند که برای دسترسی به برخی از آن‌ها مثل آزمون تعیین سطح،‌خودآموزها و مترجم آنلاین به سایت تحلیلگران ارجاع داده می شوید.

در کل با توجه به امکانات کامل این اپ و وجود امکان جستجوی کلمات از انگلیسی به فارسی و از فارسی به انگلیسی می‌توان گفت دیکشنری تحلیلگران یک گزینه‌ی کامل و کاربردی است.

این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده که می‌توانید این نسخه را از بخش انتهای مطلب دانلود کنید اما اگر از کاربران iOS هستید باید از وب اپلیکیشن تحلیلگران استفاده کنید.

دیکشنری تحلیلگران (آموزشگاه مجازی)

دیکشنری تحلیلگران (آموزشگاه مجازی)

سازنده: آموزشگاه مجازی زبان انگلیسی تحلیلگران قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 96 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Molodi
    Reza Molodi | ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

    واقعا فوق العاده است

  • Razmandeh313
    Razmandeh313 | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

    چند ساله دارم استفاده میکنم ازش، بی نظیره

  • Dolse Bostani
    Dolse Bostani | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰

    در یک کلام فوق‌العاده چند ساله استفاده میکنم

مطالب پیشنهادی