ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تضمین‌چی نمایندگی‌های خود را به مراکز تمامی استان‌ها گسترش می‌دهد

تضمین‌چی سامانه امن معاملات آنلاین تعداد دفاتر منطقه‌ای و استانی خود را در سراسر ایران از ۱۵ دفتر به بیش از ۵۰ دفتر در شهرهای بزرگ و مراکز تمامی استان‌ها افزایش می‌دهد. قرار است تضمین‌چی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۷

تضمین‌چی سامانه امن معاملات آنلاین تعداد دفاتر منطقه‌ای و استانی خود را در سراسر ایران از ۱۵ دفتر به بیش از ۵۰ دفتر در شهرهای بزرگ و مراکز تمامی استان‌ها افزایش می‌دهد.

قرار است تضمین‌چی تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ با راه‌اندازی بیش از ۴۰ دفتر دیگر در مراکز تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور، خدمات منحصر به فرد خود را با تمرکز بیشتری ارائه کند. این دفاتر علاوه بر مرکز تمامی ۳۱ استان کشور در شهرهای سبزوار، شاهرود، دزفول، آبادان، مرودشت، کازرون، سیرجان، مراغه، شبستر، انزلی، سلماس، مهاباد و چالوس دایر خواهند شد.

هدف از راه‌اندازی این دفاتر ایجاد سهولت در امور نظارت بر کیفیت کالاها، احراز هویت فروشندگان و ارسال و تحویل کالاست که به واسطه آن تجربه کاربری بهتری برای تمامی کسب‌وکارهای آنلاین خصوصا فروشگاه‌های فعال در بستر شبکه‌های اجتماعی فراهم خواهد شد.

«امیر اسلامی» قائم مقام مدیرعامل هلدینگ جاوید درباره ضرورت اضافه شدن این دفاتر جدید به دیجیاتو گفت:

«با توجه به اینکه بررسی دقیق کیفیت کالاهای ارسالی از سراسر ایران با توجه به استانداردهای تضمین‌چی، بدون حضور فیزیکی و بررسی میدانی امکان‌‎پذیر نیست، تضمین‌چی با راه‌اندازی دفاتر نمایندگی در مبدأ، نسبت به بررسی کیفیت، احراز هویت فروشنده و احتمالا عقد قراردادهای موردنظر و سایر موارد مربوطه اقدام می‌کند.»

با استفاده از اپلیکیشن تضمین‌چی کاربران می‌توانند بدون هرگونه نگرانی از بابت دریافت، پرداخت، کیفیت و تحویل کالا، خریدوفروش‌های خود را در بستر آنلاین و شبکه‌های اجتماعی انجام دهند. تضمین‌چی همچنین خدمات دریافت و ارسال کالا را طی همکاری با شرکت‌های مختلف پستی، از جمله شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به صورت تضمینی و همراه با بیمه مرسولات ارائه می‌کند.

تضمین‌چی

اسلامی در پاسخ به این پرسش دیجیاتو که مشتریان تضمین‌چی چگونه می‌توانند مطمئن باشند که خریدشان امن شده است، گفت:

«تضمین‌چی طی خرید و فروشی که از طریق آن انجام شود، تضمین می‌کند که قبل از ارسال کالا توسط فروشنده مبلغ کالا به حساب او (فروشنده) در تضمین‌چی واریز شود. زمانیکه کالا طبق خواسته مشتری تحویل داده شود و تأییدیه دریافت از طریق اپلیکیشن اعلام گردد، فروشنده تضمین دارد که مبلغ را دریافت می‌کند. زمانیکه فروشنده کالا را ارسال کرد، تضمین‌چی ضمانت می‌کند که مرسوله سالم به دست مشتری برسد و اگر آسیب دید، بیمه مرسوله، ضامن جبران خسارات احتمالی است. تضمین‌چی همچنین کیفیت کالا را طبق توافق انجام شده بررسی و ضمانت می‌کند که آنچه ارسال می‌شود طبق خواسته مشتری و توافق با فروشنده باشد.»

به گفته اسلامی، تضمین‌چی در صورت وجود اختلاف میان فروشنده و خریدار نیز طبق توافق انجام شده که مستندات آن از قبل ثبت و محفوظ است به بررسی موضوع پرداخته و نتیجه را به ایشان اعلام می‌کند.

تضمین‌چی سامانه امن معاملات آنلاین به عنوان زیرمجموعه‌ای از هلدینگ جاوید، در آذرماه ۱۳۹۹ راه‌اندازی شد و از آن زمان تا کنون خدمات متنوعی را در زمینه داد و ستدهای امن برای خریداران و فروشندگان آنلاین از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴، اپلیکیشن تضمین‌چی و همچنین از طریق تماس رایگان با خط ۹۰۰۰۱۴۱۴ ارائه می‌کند.

فروشگاه‌های آنلاین در شبکه‌های‌ اجتماعی و وب‌سایت‌های مختلف، می‌توانند طی عقد قرارداد با تضمین‌چی از خدمات و شرایط ویژه‌ای که این سامانه برای فروشندگان فراهم کرده، بهره‌مند شوند. مشتریان آنلاین نیز می‌توانند با دریافت یا نصب اپلیکیشن تضمین‌چی از کافه بازار یا مایکت و یا تماس با شماره ۹۰۰۰۱۴۱۴ کالا و خدمات مورد نظرشان را همراه با امنیت پرداخت و سایر تضمین‌های یک معامله امن، خریداری کنند و هیچ نگرانی از بابت ابعاد مختلف یک خرید اینترنتی نداشته باشند.

دارندگان گوشی‌های آیفون می‌توانند از آدرس app.tazminchi.com این برنامه را دریافت و از آن استفاده کنند. خریداران و فروشندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ با شماره رایگان ۹۰۰۰۱۴۱۴ تماس بگیرند یا درخواست خود را از طریق ایمیل به آدرس info@tazminchi.ir ارسال کنند. همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴ نیز همواره برای دریافت نظرات، در دسترس کاربران قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی