ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارمزد بیت کوین و اتریوم به پایین‌ترین سطح در شش ماه گذشته رسید

رمزارزها روزها و ساعت‌های پرتنشی را سپری می‌کند و نرخ مبادلات دو رمزارز محبوب بازار یعنی بیت کوین و اتریوم به پایین‌ترین سطح خود تا طی شش ماه گذشته رسیده است. به همین نسبت کارمزد ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

رمزارزها روزها و ساعت‌های پرتنشی را سپری می‌کند و نرخ مبادلات دو رمزارز محبوب بازار یعنی بیت کوین و اتریوم به پایین‌ترین سطح خود تا طی شش ماه گذشته رسیده است. به همین نسبت کارمزد معاملات بیت کوین و اتریوم نیز به پایین‌ترین سطح خود طی نیمسال گذشته رسیده است.

در حال حاضر کارمزد بیت کوین و اتریوم به ترتیب به ۷.۲۰ و ۴.۸۰ دلار کاهش یافته است. براساس گزارش منتشر شده از سوی «BitInfoCharts»، متوسط ​​قیمت انجام معامله با بیت کوین از نرخ بالای ۶۲.۷۷ دلار در اوایل آوریل به حدود ۷.۲۰ دلار رسیده و ۸۸ درصد طی شش هفته کاهش یافته است.

به گفته «CoinGecko» به نظر می‌رسد که مبادلات بیت کوین به شدت کاهش یافته و حجم روزانه مبادلات آن از بیش از ۶۷ میلیارد دلار در نزدیک به سه هفته پیش، به ۳۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است.

کارمزد بیت کوین

زمانی که تسلا ۱.۵ میلیارد دلار روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد، کارمزد بیت کوین در مدت دو هفته تقریبا سه برابر شد. در همان مقطع زمانی قیمت بیت کوین از حدود ۴۰ هزار دلار به مرز ۵۴ هزار دلار رسید. داده‌های آماری «CoinGecko» نشان می‌دهد که حجم مبادلات ۲۴ ساعته بیت کوین در همان مقطع زمانی تقریبا دو برابر شد و از ۵۷ میلیارد دلار در ۱۹ بهمن (یک روز قبل از اعلام تسلا) به ۱۰۱ میلیارد دلار در ۵ اسفندماه افزایش یافت.

داده‌های «YCharts» همچنین نشان می‌دهد که متوسط کارمزد اتریوم از بالاترین رکورد خود در ۳۰ اردیبهشت ماه و از رقم ۷۲.۲۱ دلار با افت ۹۳ درصد در زمانی کمتر از دو هفته به ۴.۸۰ دلار کاهش یافت.

«مایک مک گلون»، تحلیلگر معروف بلومبرگ می‌گوید علی‌رغم ریزش‌های اخیر قیمت رمزارزها، بیت کوین کماکان می‌تواند روند صعودی را طی کند و پتانسیل ۱۰۰ هزار دلاری شدن را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سید محمد علی جلالی امام
    سید محمد علی جلالی امام | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

    یکی دو تا از این بیت کوین ها چندین سال پیش گرفته بودیم آیندمون تقریباً تامین بود😂

  • هایزنبرگ
    هایزنبرگ | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

    چی بود ۲۰ دلار. اینطور پیش بره فقط برای سرمایه گذاری استفاده میشه.

مطالب پیشنهادی