ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین گوشی های موبایل سال ۱۳۹۹
موبایل

با فروش پایین قلم S Pen گلکسی S21 اولترا، احتمال تولید گلکسی نوت جدید قوت گرفت

شایعه‌ای تازه می‌گوید سامسونگ در حال ارزیابی شرایط تولید نسل بعدی گلکسی نوت در سال ۲۰۲۲ است، چون فروش قلم S Pen برای گلکسی اس ۲۱ اولترا بسیار کمتر از انتظار کره‌ای‌ها بوده است. منبع ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

شایعه‌ای تازه می‌گوید سامسونگ در حال ارزیابی شرایط تولید نسل بعدی گلکسی نوت در سال ۲۰۲۲ است، چون فروش قلم S Pen برای گلکسی اس ۲۱ اولترا بسیار کمتر از انتظار کره‌ای‌ها بوده است.

منبع آگاهی به نام FrontTron در شبکه اجتماعی توییتر مدعی است سامسونگ مشغول بحث و تبادل نظر درباره تولید مجدد نسخه جدیدی از گلکسی نوت در سال آینده است. این شرکت انتظار داشت گلکسی اس ۲۱ اولترا توجه طرفداران سری نوت را به خود جلب کند و آن‌ها این محصول را برای دسترسی به قلم S Pen بپذیرند. ولی ظاهرا فروش S Pen و کیس این قلم بسیار پایین بوده است. در نتیجه، حالا سامسونگ در فکر تولید نسل جدیدی از گلکسی نوت است.

سامسونگ آذر ماه پارسال تایید کرده که سری گلکسی نوت ۲۱ در دست تولید قرار می‌گیرد، اما بعدا در ماه اسفند اعلام شد که امسال خبری از نسل جدید این خانواده نخواهد بود. حالا با این گزارش می‌توانیم اطمینان بیشتری پیدا کنیم که سامسونگ هنوز آماده حذف کامل سری گلکسی نوت از ویترین محصولات خود نیست. البته هنوز دقیقا نمی‌دانیم که نسل بعدی این دستگاه با نام گلکسی نوت ۲۱ به بازار می‌آید یا گلکسی نوت ۲۲ نام خواهد گرفت.

کاربران قدیمی سری گلکسی نوت می‌گویند پشتیبانی از قلم S Pen در گلکسی اس ۲۱ اولترا کافی نیست، چون این دستگاه محل ویژه‌ای برای نگهداری از قلم ندارد و البته فاقد طراحی منحصر به فرد خانواده نوت است. سامسونگ احتمالا از قلم S Pen روی گلکسی زد فولد ۳ هم پشتیبانی خواهد کرد اما بسیاری از کاربران به خاطر قیمت بالای این دستگاه احتمالا به سراغ آن نخواهند رفت.

سامسونگ تا مدت‌ها هر سال دو گوشی پرچمدار معرفی می‌کرد. نسل جدید سری گلکسی اس در سه‌ماهه اول سال میلادی و نسل جدید سری گلکسی نوت در سه‌ماهه سوم سال عرضه می‌شد. ولی این شرکت امسال گلکسی نوت ۲۱ را معرفی نمی‌کند و در عوض تمرکز خود را روی گوشی‌های تاشو گذاشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی